Gå til innhold

World of Tanks har 45 millioner spillere (PC)


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Spillet er i utgangspunktet gratis å spille men hvis man har bra tanks er det umulig å tjene penger i spillet, noe man er avhengig av for å reparere og kjøpe amunisjon. Man må derfor betale etterhvert alikevel hvis man skal komme noen vei... Man tjener dobbelt så mye penger og XP hvis man kjøper abonement for ca 80 kroner mnd og tilogmed da er det ikke alltid man tjener så veldig godt hvis man spiller med tanks mellom tier 8 og 10 som er de beste tanksa.

Lenke til kommentar

Det som er morsomt er at når folk prøver WoT, trur de at de skal få instant CoD action. I realiteten må man gå inn i spillet med tanke på at det er litt mer tank-simulator i det.

 

jonasponasjonas sier man må betale for spillet. jeg har en tiet 8 og en tier 9 tanks, aldri betalt noe. klarer meg helt fint uten ekte penger.

Lenke til kommentar

surprise surprise.. favoritt tanksene er russisk :)

 

tier 5 og 6, det er en grindtanks for alle uten premium konto eller prem tanks. Ikke rart at KV-1/KV-1S er mest populære. Nei, jeg får holde meg til min elskede E-50M.

 

Angående inntjeningen: spill bra og du vil tjene til og med på tier 10 vogner. Det å kunne spillmekanikken i WOT vil gjøre deg til en god spiller.

 

Dette er omtrent det eneste spillet som jeg gidder å spille multiplayer fordi det er ikke mulig å jukse: serveren stoler ikke på klienten slik som i f.eks BF3. Det er kun ferdigheter som hjelper deg her.

Lenke til kommentar

Spillet er i utgangspunktet gratis å spille men hvis man har bra tanks er det umulig å tjene penger i spillet, noe man er avhengig av for å reparere og kjøpe amunisjon. Man må derfor betale etterhvert alikevel hvis man skal komme noen vei... Man tjener dobbelt så mye penger og XP hvis man kjøper abonement for ca 80 kroner mnd og tilogmed da er det ikke alltid man tjener så veldig godt hvis man spiller med tanks mellom tier 8 og 10 som er de beste tanksa.

 

Over tier 8 er riktignok litt vanskelig å skaffe uten å betale ekte penger. Men har du vært gratispassasjer så lenge er det kanskje på tide å betale litt? Dessuten kjenner jeg flere ingame som har kommet seg til top tier uten å betale ekte penger. Det tar lengre tid ja, men hva forventer du egentlig for 0 kroner?

  • Liker 1
Lenke til kommentar

Spillet er genialt. Problemet er spillerne. Dette spillet krever tålmodighet, situasjonsoversikt og en evne til å slå til på rett øyeblikk. Og om man dør så spawner man ikke. Jeg har spilt både Battlefield, Quake, CS og mye annet opp igiennom tida, men dette spillet viser virkelig hvor dumme folk flest er. Det morsomme er at de fleste av idiotene har både 10 og 20k games under beltet. Når du har spilt 20k kamper og fremdeles ikke har fattet spillet, DA er man TETT.

  • Liker 1
Lenke til kommentar

Det morsomme er at de fleste av idiotene har både 10 og 20k games under beltet. Når du har spilt 20k kamper og fremdeles ikke har fattet spillet, DA er man TETT.

 

Derfor bruker jeg XVM mod som viser stats i spillet. Det er skrekk eksempler hvor du ser en med 20K kamper, men bare 40% win ratio og helt elendig efficiency score. Da lurer man om den kontoen afk farmet, eller bottet.

 

clawfing: Du får holde deg til BF3 tanks somk regenererer helse over tid og blir eid av Artificial Aiming horer. Maken til en dårligere tank gameplay som i BF3 skal du lete lenge etter.

 

Lenke til kommentar

Derfor bruker jeg XVM mod som viser stats i spillet. Det er skrekk eksempler hvor du ser en med 20K kamper, men bare 40% win ratio og helt elendig efficiency score. Da lurer man om den kontoen afk farmet, eller bottet.

 

clawfing: Du får holde deg til BF3 tanks somk regenererer helse over tid og blir eid av Artificial Aiming horer. Maken til en dårligere tank gameplay som i BF3 skal du lete lenge etter.

 

Jeg tror du er inne på noe av problemet der. Folk tror de spiller BF3 eller noe sånt. Hvis folk holder stillinger og venter i mer enn et par minutter, så er det GARANTERT en eller annen som ikke greier å holde hodet kaldt lenger, og velger å rushe fram med sin IS4 og dø. I en jevn kamp hvor folk lusker seg fram med forsiktige flankeringsmanøvre framfor head on, så er tapet av en IS4 ofte forskjellen mellom tap og vinn.

 

Ang. XVm, så bruker jeg også det. En del av 40-42% kontoene er nok farmet, men folk på 45-48% lever stadig opp til winraten sin i praktisk gameplay. Om de ikke kan skyte og ikke kan kjøre, så burde de ihvertfall greie å holde dekning nær der ting skjer. Bare synet av en IS4 vil skremme det andre laget fra å prøve på noe. Men neida, de kjører rett inn i kjernen til det andre laget og får skutt MAKS to skudd før de dør. :new_woot:

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...