Gå til innhold

Samsung viser bøyelige skjermer i januar


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

lag et klesplagg som er blank/flat eller som en mobilskjerm som er mykt og ikke blir riper i :)

 

Jeg har ikke sagt denne skjermen blir hverken så mye eller så ripebestandig som ett klesplagg, men det er en grei illustrasjon om at "myk og bøybar" ikke er ekvivalent med mindre ripebestandig, det avhenger av en rekke andre faktorer i tillegg.

 

AtW

  • Liker 1
Lenke til kommentar

Ser heller for meg at dette kan brukes i det offentlige rom. Skjermer som legges rundt søyler etc. Men en rullgardin TV.. Nei takk. Heller ikke en rund mobil eller mobiltelefon alla dorullkonseptet. Problemet med design slik jeg ser det er at ingen vil gå med en mobil i lomma som er formet som en banan. Mulig det gjør inntrykk på damene selv om jeg betviler dette også. Uttrykket 5 og en halv tommer vil få en ny betydning :-)

  • Liker 1
Lenke til kommentar

Ser heller for meg at dette kan brukes i det offentlige rom. Skjermer som legges rundt søyler etc. Men en rullgardin TV.. Nei takk. Heller ikke en rund mobil eller mobiltelefon alla dorullkonseptet. Problemet med design slik jeg ser det er at ingen vil gå med en mobil i lomma som er formet som en banan. Mulig det gjør inntrykk på damene selv om jeg betviler dette også. Uttrykket 5 og en halv tommer vil få en ny betydning :-)

 

Men hva med en som bøyer seg som ett ark? om man har ett gitt areal å ha i lomma, så er det mye mere behagelig at det bøyer seg.

 

AtW

  • Liker 1
Lenke til kommentar
  • 2 uker senere...
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...