Gå til innhold

Nå kan alle prøve Steam på Linux


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Alle tiders! Har ventet på invite/public beta en stund nå! Skal rett hjem og fikse Steam på Linux'en min :D

 

Med tanke på at det meste en bruker foretar seg på en PC i dag er i nettleseren, vil det faktisk ikke være stor forskjellen å gå over til Linux for de fleste... Blir spennende å se om det er noen ytelsesforskjell!

Bingo. Siden jeg klasket inn Linux for noen uker siden har jeg stortsett bodd på Linux-disken, forutenom å reboote kun for å spille. :)

Endret av Optimuz
Lenke til kommentar
Alt som kreves er at man bruker Ubuntu 12.04-distribusjonen

 

Dette er ikke ett krav. Jeg sitter med Steam på Arch uten problemer.

 

ALT som funker på Ubuntu funker også på andre distribusjoner, det er ikke noe spesielt med Ubuntu.

 

Gleder meg til å høre Linux brukerne sine meninger om hvordan det fungerer. Er det like bra som på Windows er det ikke usannsynlig at jeg blir Linux bruker etterhvert selv! :)

 

Bortsett fra antall spill kjører Steam faktisk bedre på Linux her. Det har sikkert noe med at Steam på Windows bruker IE libs. Det irriterer meg derimot at de bruker OpenGL for UIet, da fontene ikke blir antialiased pga. dette.

 

EDIT: Fikset stor typo.

Endret av Kaymeerah
Lenke til kommentar

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...