Gå til innhold

Nå kan du prøve HBO Nordic gratis


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Dette var et så elendig tilbud at man kan lure på om det er lovlig. Over 60% høyere pris uten binding kan ikke jeg huske å ha sett noe i nærheten av.

 

Blir vel litt for sosialistisk om vi skal begynne å diktere hva selskap skal selge produktene sine for vel? Det var bindingstiden som ikke ville vært lovlig, om det ikke ga en klar fordel, ved at du binder deg. Prisen de setter er opp til dem, men er det for høyt vil man få kundesvikt. Men det er uansett ikke opp til staten å diktere priser.

  • Liker 5
Lenke til kommentar
Gjest Slettet+130498

har ikke prøvd tjenesten, og har heller ingen planer om det da jeg egentlig ikke ser på serier fra hbo. men det å ikke tilby hd på streaming i 2012 er rett og slett idiotisk!

Lenke til kommentar

Jeg har lastet ned HBO serier ulovlig siden 2002. Så jeg har kjøpt et årsabonnement bare på grunn av det. Synes heller ikke tjenesten er så fæl som alle skal ha det til. De sier den forsatt er i utvikling og det håper jeg så klart for den er langt fra fullkommen, men sålenge de kommer ut med de nye seriene rett etter lansering i USA så er det det viktigste. Netflx er ikke noe for meg, prøvde 1 måned men alt de hadde var jo 2-3 år gammelt.

  • Liker 2
Lenke til kommentar

HBO gjør som hylekoret ba om, og hylekoret finner andre unskyldninger for å fortsette med piratkopiering av HBOs serier.

 

Og jorden er rund.

 

På hvilken måte har HBO gjort som "hylekoret" har bedt om? Slik jeg ser det ønsker "hylekoret" en ydmyk holdning, ingen bindingstid og en gratis prøvemåned uansett når man velger å prøve. I tillegg ingen eksklusiv avtale med noen produsenter(i dette tilfelle Samsung) som berøver alle andre brukere fra 1080p og 5.1 lyd. Ingen løgner på hjemmesida til HBO(vi er tilgjengelig på alle skjermer). Det er bare pc og samsung produkter som kan se HBO nå. De har ikke engang 720p for PC-brukere enda. Bare søppel.

 

Og ja, du kan banne på at jeg skal fortsette med piratbukta.

Endret av Kron
  • Liker 8
Lenke til kommentar

HBO gjør som hylekoret ba om, og hylekoret finner andre unskyldninger for å fortsette med piratkopiering av HBOs serier.Og jorden er rund.

 

Hallo i luken... Hvis kvaliteten er så ubrukelig at alle klager på det, er det vel kanskje noe i det? Det er en ganske rå deal HBO prøver seg på her, dyrt for enkelt måneder og ellers en høy startpris for et helt år.

 

Jeg betaler gjerne for slike tjenester, men jeg krever god kvalitet. Prisen kan jeg svelge hvis de leverer ordentlig produkt.

 

 

Lenke til kommentar

Vel jeg ser Entourage på ipaden nå jeg. Helt enig at oppløsningen ikke er god nok, men har stor tro på at det kommer. Den største grunnen til at jeg laster ned ulovlig er at jeg ikke gidder å vente 9 måneder for å se en film eller serie. Dette har nå hbo gjort noe med. Og det kommer til å bli bedre

 

Lenke til kommentar

Må man registrere kortinformasjon for å få tilgang til gratisperioden, eller er denne gyldig sammen med nøkkelkoden vi har fått alene?

 

Det er ikke en gratisperiode. Det er en måneds prøveperiode hvor du kan avslutte abonnementet innen 31.januar for å slippe 12-måneders bindingstid. Men du må fortsatt betale frem til 31.januar.

Endret av Kron
Lenke til kommentar

129,- uten 12 mnd binding med oppsigelsestid på 3 måneder...

Den gratis måneden kan de få beholde, ønsker ikke engang å prøve.

Jeg ringte kundeservice og det med oppsigelsestid på tre måneder var vist bare en dårlig formulering. Han sa at det er bare å avslutte abonnementet når som helst. Det koster vel å merke 1 krone.

post-272986-0-86446600-1356001735_thumb.png

Endret av okwepeokwe
Lenke til kommentar
Det er ikke en gratisperiode. Det er en måneds prøveperiode hvor du kan avslutte abonnementet innen 31.januar for å slippe 12-måneders bindingstid. Men du må fortsatt betale frem til 31.januar.

Men du får første måned gratis, så hvis man registrerer seg 1. januar skal du i praksis få en gratis måned til å teste ut tjenesten.

 

Jeg ringte kundeservice og det med oppsigelsestid på tre måneder var vist bare en dårlig formulering. Han sa at det er bare å avslutte abonnementet når som helst. Det koster vel å merke 1 krone.

Nå begynner det å bli drøyt mange motsigende utsagn fra HBO. Vet de selv hva de tilbyr?

  • Liker 1
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...