Gå til innhold

The War Z er fjerna frå Steam (PC)


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Her er årsaken til at spillet havnet på Steam i første omgang og såpass lett som det gjorde.

 

Many people are criticizing Valve for what is obviously an unfinished product showing up in their store. The problem appears to be a simple one. Because the game’s publisher had a game on Steam previously, their new titles can skip the review process, giving The War Z a free pass through the back door.

Valve may need to reconsider this policy in light of War Z‘s numerous problems, especially since many gamers will certainly demand a refund.

Kilde: http://www.forbes.com/sites/erikkain/2012/12/19/allegations-of-false-advertising-hound-the-war-z-release-on-steam/

Endret av Kenichi-san
  • Liker 4
Lenke til kommentar

Håper spillet aldri blir tilgjengelig igjen, dette spillet og deres utviklere er fullt av drit.

 

- Kopi av Day Z

- Misvisende og direkte løgn på beskrivelsen av spillet. Hvor utvikler har beklaget i ettertid for at spillerne har lest feil!!!!

- TOS kopiert fra LoL, lå tilogmed link til LoL sine sider. De la til at man ikke kunne få refunds i TOS hvis man godtok den.

- Økte respawntiden på karakterene fra 1 time til 4 timer, og la til mulighet for å kjøpe seg løs fra det med ekte penger.

- Banner spillere fra spillet uten grunn

- Sensurerer forum og annet for ingenting

- Devs ber på forumet om å stemme på spillet på metacritic

 

En av utviklerne var bl.a involvert i det klassiske spillet Big Rigs, så ikke sjokkerende at dette også er ufattelig dårlig.

 

 

  • Liker 1
Lenke til kommentar

I utgangspunktet syns jeg spillet er ganske festlig egentlig, på tross av hva de fleste mener. Det tar tid, men det er veldig givende når du først får tak i et skytevåpen, og når du faktisk finner noen å spille sammen med andre som ikke vil drepe deg så fort de får sjansen, er det enda gøyere. Snike seg i mellom byer, finne nye våpen, det sinnsyke jage du får når du ser andre spillere og det oppstår full krig! Det at de slakter grafikken er forståelig, men spillet er uferdig, så dette punktet er faktisk tilgivelig.

 

Men der stopper det positive for min del. Det som for min del ødelegger alt er respawn timeren. Tidligere så måtte du vente 1 time før du kunne spille på karakteren din, noe som fører til at man må lage ny karakter hvis du ikke vil vente. Denne er nå satt til 4 timer, noe som er helt uakseptabelt for min del. Det er ingen andre spill jeg har vært borti som praktiserer dette, og jeg blir mildt sagt forbanna over det. Hvis du tenker på at de skal innføre skills, noe som gjør det verdt å holde seg til 1 karakter. Hvis du da har klart å overleve lenge, skaffe seg endel XP, for så å dø og må vente i en halv evighet for å kunne utvikle den videre. Derimot kan bruke ekte penger for å få instant revive, noe som jeg ser på som total grådighet og ren mishandling.

 

Jeg kan ramse opp titusen andre punkter, men ingen av de blir noe annet enn repetering av TotalBiscuit eller artikler på diverse nettsteder. Men syntes hele repawnsystemet deres burde bli slaktet. Fjerner de dette og skjerper seg mer når det gjelder community skal jeg vurdere å spille igjen.

  • Liker 1
Lenke til kommentar

Man kan lure på hva Hammerpoint Interactive egentlig driver med. Spillet deres har nesten utelukket blitt en (salgs)suksess fordi spillet rir på bølgene til DayZ. Når dette studioet driter seg så loddrett ut med lansering og forsåvidt også in-development.

 

Spillet og studioet har fått bad press fra alle mulige hold, og hele greia stinker pengegriskhet lang vei. Dette kan ikke være bra for Hammerpoint som har risikert sitt gode navn og rykte for dette spillet som tilhører en spillsjanger som allerede viser tegn til en synkende popularitet etter DayZ eksplosjonen (med mindre DayZ standalone gjør det bra)

Lenke til kommentar

Om ikke verre...

 

Om du skulle ha tid til å bry deg, ville jeg ha sett videoen "The Bore Z" på youtube, som folk her tidligere har referert til.

 

Hovedgrunnene til at spillet har blir fjernet, finner du nok lengre oppe på siden her.

 

Takk for det.

 

Fra det jeg har skjønt annonserte de spillet like etter at DayZ ble populært, med påstand om at spillet da hadde vært i utvikling ganske lenge? Jeg har sett mye av spillet på Youtube, og jeg sliter med å kjøpe at spiller har vært under utvikling så lenge. Hvis de nå lanserer et uferdig spill som de mener er ferdig tyder bare på at de prøver å komme ferdigutgaven av DayZ i forskudd.

Lenke til kommentar

Dem kopierte jo ikke DayZ engang. Det er bare et tåpelig forsøk på å gjøre noe "lignende".

 

Ikke har dem survival system hvor du kan jakte på dyr for mat eller hente vann fra ulike kilder, og ikke noe form for kjøretøy eller et ordentlig humanity system.

DayZ er så heldig at det hviler på en motor som er utviklet i over 10år og er unik i markedet. Det har sine feil men det er fremdeles noe av det kuleste du kan spille på en PC per dags dato.

 

Er rimelig klart at WarZ aldri hadde noen intensjon om å prøve å slå DayZ, men heller cashe inn på fenomenet som DayZ skapte. DayZ vekker ekte følelser hos en spiller, du blir pissredd pga du mister gear du har jobbet flere timer for, du stoler på ingen siden du har alt å tape, kanskje velger du å stole på noen og får deg nye venner ingame igjen. Det er et fantastisk spill men det WarZ har gjort er bare å slenge inn zombie elementer inn i et FPS spill og trodd det var nok, de har helt misset hva som har gjort DayZ til en av de mest populære spillene akkurat nå.

Lenke til kommentar

I utgangspunktet syns jeg spillet er ganske festlig egentlig, på tross av hva de fleste mener. Det tar tid, men det er veldig givende når du først får tak i et skytevåpen, og når du faktisk finner noen å spille sammen med andre som ikke vil drepe deg så fort de får sjansen, er det enda gøyere. Snike seg i mellom byer, finne nye våpen, det sinnsyke jage du får når du ser andre spillere og det oppstår full krig! Det at de slakter grafikken er forståelig, men spillet er uferdig, så dette punktet er faktisk tilgivelig.

 

Men der stopper det positive for min del. Det som for min del ødelegger alt er respawn timeren. Tidligere så måtte du vente 1 time før du kunne spille på karakteren din, noe som fører til at man må lage ny karakter hvis du ikke vil vente. Denne er nå satt til 4 timer, noe som er helt uakseptabelt for min del. Det er ingen andre spill jeg har vært borti som praktiserer dette, og jeg blir mildt sagt forbanna over det. Hvis du tenker på at de skal innføre skills, noe som gjør det verdt å holde seg til 1 karakter. Hvis du da har klart å overleve lenge, skaffe seg endel XP, for så å dø og må vente i en halv evighet for å kunne utvikle den videre. Derimot kan bruke ekte penger for å få instant revive, noe som jeg ser på som total grådighet og ren mishandling.

 

Jeg kan ramse opp titusen andre punkter, men ingen av de blir noe annet enn repetering av TotalBiscuit eller artikler på diverse nettsteder. Men syntes hele repawnsystemet deres burde bli slaktet. Fjerner de dette og skjerper seg mer når det gjelder community skal jeg vurdere å spille igjen.

 

Du trenger ikke vente 4 timer, du kan bruke ekte penger på å kjøpe deg fri fra den respawn timeren! Hurra...

 

Grafikkmotoren vil ikke forandre seg selv om det er alpha, beta eller hva i dager de kaller det nå. Tilgivelig? What why? Den vil ikke forandre seg nevneverdig, utenom viss de skulle forandre hele grafikkmotoren, noe som aldri kommer til å skje.

Endret av Everket
Lenke til kommentar

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...