Gå til innhold

iPhone-oppdatering fikser Wi-Fi-trøbbel


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Det er ingen som har fått med seg denne feilen: https://discussions.apple.com/thread/4310121?start=0&tstart=0

Jeg startet denne tråden (link ovenfor) da ios6 ble sluppet. Det er en alvorlig feil i ios6, som ødelegger wifi-funksjonen. Utrolig mange med samme problem. Den eneste løsningen er en ny iphone. Heldigvis for meg, var min mobil forsikret, i tillegg forstod min teleoperatør at her var det noe alvorlig feil.

Lenke til kommentar

Så, Alfaholic, du påstår at den software-oppdatering kan ødelegge noe fysisk? Det kan da ikke stemme helt..

 

Hehe, interessant det der! Den fysiske oppdateringen, gjør det umilig å skru wifi på, og selv om man resetter iphonen fungerer det ikke. Apple har virkelig rotet det til. Les i diskusjonen hos Apple forumet du ;) Dette er gammelt nytt.

Lenke til kommentar

Jeg har fremdeles problemer med min iPhone5 etter oppgradering til 6.02 opp mot min Asus RT-16 trådløsrouter. Kjører WPA2 krypering..

Her faller jeg ut veldig ofte, det går tregt og surfe, lasting av nettsider timer ut...

Har et gjestenett som kjører WPA, der virker det mer stabilt, men ikke så stabilt som på konas iPhone4.

Så jeg venter utålmodig på en 6.03.....

Lenke til kommentar

 

Lurer på hvor i all verden det blir av oppdatering til min iphone 4. Siden jeg oppdaterte til nyeste iOS har wifi på iphone'n vært elendig. Her på kontoret har jeg helt grei wifi-dekning. Aldri vært noen problemer, og har både nettbrett og laptop'er innom som aldri har noen problemer med å få koblet seg til wifi-nettet. Min iphone hadde tidligere heller aldri problemer. Men etter nyeste iOS på på den, har iphone'n aldri klart engang å finne dette nettet. Når jeg går nedover i gangen, nærmere routeren, dukker det opp og den klarer å koble seg til. Men den er avhengig av meget godt signal. Samme med nettet hjemme også. Tidligere aldri problemer, selv ikke å holde det gående når jeg jobber i boda. Nå kan jeg bare glemme wifi'n i boda. Mildt sagt skuffa...

Lenke til kommentar
×
×
  • Opprett ny...