Gå til innhold

The War Z-sjefen prøver å forsvare misledende informasjon (PC)


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Dette spillet må være den største svindelen i spillindustriens historie...

 

Altså, når dem koder inn dette etterpå:

 

Samtidig har det også blitt sluppet en oppdatering som tvinger spillere til å vente i fire timer før de kan gjenopplives – om man ikke er villig til å betale ekstra

 

Det er det mest sleipeste jeg har lest siden 90" tallet. Trodde spillverden hadde kommet seg over og videre fra sånne svindle forsøk som dette. Håper virkelig ingen betaler for dette. Å boikotter hele spillet.

  • Liker 1
Lenke til kommentar

Jeg har betalt 120 kr når det kom ut. OH NEI! SVINDEL!..Jeg har spillet spille og kosa meg med kompiser i denne verden. Rett og slett så driter jeg i de 120 kr fordi jeg har hatt mer morro med WarZ enn for eksempel Arma som jeg angrer på at jeg kjøpte, eller CS:CO..120 kr er ikke mye.

Lenke til kommentar

"Samtidig har det også blitt sluppet en oppdatering som tvinger spillere til å vente i fire timer før de kan gjenopplives ? om man ikke er villig til å betale ekstra."

 

synker laft, fullt av løgner og fanteri, beskylder derreter forbruker for lese feil

 

spillet er sikert bra, men med idelogi som dette så oppfordrer jeg heller pirat versjon

Lenke til kommentar

Dette spillet er i dagens tilstand delvis underholdende. Vi har vært 4 stykker som har spilt en del sammen, og hatt det ganske allright med det. Hjertet pumper faktisk litt når du jakter en annen gruppe som er ute etter godsaker i byene.

 

MEN STYR UNNA.

Utviklerne kommer med lovnader hele tiden, og det utsetter og utsetter HELE TIDEN. Da mener jeg ikke utsetter i noen dager, men måneder.

 

Det er også mer hackere enn vanlige spillere for tiden. Jeg tror ikke de kommer til å stenge ut alle hackerne, siden de fleste har kjøpt gjennom paypal, og vil få full refund om kontoen deres blir stengt. Detter er mildt sagt et forsøk på raske penger.

  • Liker 4
Lenke til kommentar

Jeg har betalt 120 kr når det kom ut. OH NEI! SVINDEL!..Jeg har spillet spille og kosa meg med kompiser i denne verden. Rett og slett så driter jeg i de 120 kr fordi jeg har hatt mer morro med WarZ enn for eksempel Arma som jeg angrer på at jeg kjøpte, eller CS:CO..120 kr er ikke mye.

 

Om 120kr er lite eller ei har ingenting å si.

 

Poenget er at de lyver, om veldig mye. Det finnes mange beviser der ute som sier at spillet aldri har vært i produksjon så lenge som de har sagt. De har hoppet på dayz bølgen, moddet war inc med et par zombie botter. Forferdelig markedsføring på steam. Og i tillegg har en tidligere moderator gitt ut en del sensitiv informasjon om utviklerne. Man trenger jo ikke tro på alt, men det er nok ugler i mosen og informasjon der ute som forhåpentligvis gjør at man styrer unna, i alle fall for nå.

 

Det lukter desverre scam lang vei.

 

http://www.youtube.com/watch?v=JUlhkTIzUa4

 

http://www.youtube.com/watch?v=RtKAm3nzg6I

Endret av Everket
  • Liker 9
Lenke til kommentar

En må jo begynne å undre på hva som kan være selskapets fremtidige ambisjoner. Når dette spillet til slutt dør ut, vil dette være klistret på selskapets og de ansattes rykte videre, og ingen vil stole på dem for de har gjort det klart at de er løynere.

Det er egentlig helt sykt hva de har stelt i stand. På små seks måneder har de klart å solgt kanskje nærmere 50 000-100 000 kopier (vill gjetting) av et spill de klarte å pussle sammen ved løpet av noen måneder. De påstår det har vært i utvikling i 3 år, men se på spillet som det er nå og det kan umulig være et treårsarbeid. Spiller er rett og slett alt for jævlig. De klarte å vinne mye på førstetimerssalget, men jeg ser virkelig ikke hvordan dette spillet kan overleve i månedene fremover. Men vi alle kan vell bli tatt på senga der også.

  • Liker 1
Lenke til kommentar

Du kan jo også nevne at han har lagt til i TOS et retroaktivt punkt hvor man gir fra seg muligheten til å bli refundert for spillet. Det har vært ganske komisk å følge spillet pga dets fargerike utvikler. Han har f.eks hevdet at spillet har vært i utvikling i 3 år, men det fins ikke et fnugg av bevis for det. Det kan forøvrig nevnes at selskapet også står back Big Rig: Over the rig racing og etter metacritic å dømme ligger ikke War-z langt unna i karakter (2.0)

  • Liker 1
Lenke til kommentar

Du kan jo også nevne at han har lagt til i TOS et retroaktivt punkt hvor man gir fra seg muligheten til å bli refundert for spillet. Det har vært ganske komisk å følge spillet pga dets fargerike utvikler. Han har f.eks hevdet at spillet har vært i utvikling i 3 år, men det fins ikke et fnugg av bevis for det. Det kan forøvrig nevnes at selskapet også står back Big Rig: Over the rig racing og etter metacritic å dømme ligger ikke War-z langt unna i karakter (2.0)

Måtte nesten søke opp det. Helt sykt: http://www.reddit.co..._get_any_worse/

 

WarZ Devs have reportedly just released a patch which proves their quick money-grabbing and game-breaking schemes. After changing the description of their game due to TotalHailbut calling them out on false advertising, they have now updated the game with a new patch.

Steam users are reporting the following: "... They actually increased the respawn-timer from 1 hour to 4 hours. BUT they added a revive button, where you can spend 50GC (real money) to revive them instantly." Additionally, they are now forcing you to sign the TOS to play the game, which includes disallowing refunds. This is against the law.

 

når jeg tenker etter, er jeg egentlig overasket over at steam har goodkjent dette i storen deira....

Helt enig, men også utrolig at de fortsatt får holde på. Skulle tro publisher og/eller Steam kastet de på hue ut eller trakk seg ut fort som fy etter alt dette.

  • Liker 1
Lenke til kommentar

Du kan jo også nevne at han har lagt til i TOS et retroaktivt punkt hvor man gir fra seg muligheten til å bli refundert for spillet. Det har vært ganske komisk å følge spillet pga dets fargerike utvikler. Han har f.eks hevdet at spillet har vært i utvikling i 3 år, men det fins ikke et fnugg av bevis for det. Det kan forøvrig nevnes at selskapet også står back Big Rig: Over the rig racing og etter metacritic å dømme ligger ikke War-z langt unna i karakter (2.0)

 

Hei fellow redditor.

  • Liker 1
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...