Gå til innhold

Slik skal de overleve dommedag


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Gjest Slettet-Pqy3rC
Han forklarer at mange er redde for et økonomisk sammenbrudd.

 

eh... ?

(Stikke hodet i sanden hjelper neppe)

 

 

Hva med en større flom, hvor henter røret luft fra dersom det havner 10m under ?

Lenke til kommentar

Dette er idioti på et helt nytt plan og frykten for å dø når nye høyder (eller lavpunkter alt ettersom).

Å tro at verden går under 21 desember er en ting, men sett at dette allikevel skjer:

 

Hva i helvete skal de ta seg til på en øde planet hvor alt liv er utryddet, alle bygninger er jevnet med jorden, himmelen er for evig svart av sot og alt drikkevann er ødelagt av kjemikalier, radioaktivitet og slam?

Sånn bortsett fra å inceste hverandre og dø av sult/tørst/galskap da.. Han selgeren ler hele veien til banken.

Lenke til kommentar

Hva i helvete skal de ta seg til på en øde planet hvor alt liv er utryddet, alle bygninger er jevnet med jorden, himmelen er for evig svart av sot og alt drikkevann er ødelagt av kjemikalier, radioaktivitet og slam?Sånn bortsett fra å inceste hverandre og dø av sult/tørst/galskap da.. Han selgeren ler hele veien til banken.

 

Slik jeg har forstått det er så vel ikke det at alt liv blir utryddet 21. desember, det er vel mer det at det blir mange katastrofer og kaos som "endrer verden slik vi kjenner den" og at veldig mange liv går tapt som følge av dette, med polskifting og klimaendringer og what not.

I et slikt scenario er nok ikke den bunkeren så dum.

 

Selv er jeg ikke så redd for at det skal skje så mye spesielt de neste månedene :p

Lenke til kommentar

Nå er det vel strangt tatt ingen fasit på hva som eventuelt skjer hvis jorda går under om tre-fire dager..

 

Men vi er jo uansett langt forbi år 2012 iflg Mayakalenderen siden Mayaene ikke regnet skuddår, så jorda skulle vel egentlig gått under for noen år siden hvis denne kalenderen var noe å stole på?**

 

Jeg personlig holder en knapp på at vi går under som følge av at solen slukker og blir flere ganger så stor. Deretter slukes de nærmeste planetene i vårt solsystem av sola før den skrumper inn igjen.. Dette skjer om sånn 5 millioner år eller slikt så jeg gruer meg ikke så særlig til akkurat det skjer.. (men det må være litt av et syn for de som lever på jorda da..)

 

**edit: Mayafolket talte visst antall soloppganger så kalenderen de brukte går overens med vår allikevel. Det betyr at jorda går under snart. Faen. Og jeg som nettopp hadde fått meg en ordentlig god jobb som jeg trivdes i...

Endret av Bjellesau
Lenke til kommentar
Gjest Slettet-Pqy3rC

Jeg personlig holder en knapp på at vi går under som følge av at solen slukker og blir flere ganger så stor. Deretter slukes de nærmeste planetene i vårt solsystem av sola før den skrumper inn igjen.. Dette skjer om sånn 5 millioner år ...

Solen vår ekspanderer om 4-5 milliarder år... (og om 25-30 milliarder år slukker den). Så det er noen generasjoner til den varianten av jordens undergang. Finnes det fortsatt folk har de sikkert funnet måter å frakte seg selv til tryggere omgivelser da en slik bunker som her er omtalt vil være rimelig fånyttes.

Lenke til kommentar
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...