Gå til innhold

Her er Sonys giganttelefon


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Lignet på S2 eller iPhne ved første øyekast. Så er spørsmålet om den gjør noe annet enn å bare være godt spekket. Kamera og menysstem er jo viktig samt nye funksjoner.

 

En god skjerm er interessant i seg selv i 5 minutter. Spill er jo også interessant. Den bør jo kunne vise såkalt next-gen for mobiler.

Lenke til kommentar

OMG! DEN LIGNER IPHONE 5!!!

 

*sende saksmål til den amerikanske domstol*

 

Overskriftene i alle nyhetsaviser neste dag:

Apple saksøker Sony

- mener de bryter med patentet på den firkantede formen.

 

 

Fra spøk til revolver.

Ser ut som en lekkerbisk.

 

Er den vanntett? Luker over tilkoblingsportene tyder vel på det. Da er den i tilfelle en vinner hos meg..

 

Tviler. Har slike luker på min Sony Xperia S også, men er ikke vanntett..

Lenke til kommentar

OMG! DEN LIGNER IPHONE 5!!!*sende saksmål til den amerikanske domstol*Overskriftene i alle nyhetsaviser neste dag:Apple saksøker Sony- mener de bryter med patentet på den firkantede formen.Fra spøk til revolver.Ser ut som en lekkerbisk.

Er den vanntett? Luker over tilkoblingsportene tyder vel på det. Da er den i tilfelle en vinner hos meg..
Tviler. Har slike luker på min Sony Xperia S også, men er ikke vanntett..

 

Yuga skal være vanntett ja, søstermodellen Odin skal ikke være vanntett.

Lenke til kommentar

OMG! DEN LIGNER IPHONE 5!!!*sende saksmål til den amerikanske domstol*Overskriftene i alle nyhetsaviser neste dag:Apple saksøker Sony- mener de bryter med patentet på den firkantede formen.Fra spøk til revolver.Ser ut som en lekkerbisk.

Er den vanntett? Luker over tilkoblingsportene tyder vel på det. Da er den i tilfelle en vinner hos meg..
Tviler. Har slike luker på min Sony Xperia S også, men er ikke vanntett..

 

Hvis Apple prøver å saksøke Sony. GG Apple sier jeg bare...

Lenke til kommentar

Lignet på S2 eller iPhne ved første øyekast. Så er spørsmålet om den gjør noe annet enn å bare være godt spekket. Kamera og menysstem er jo viktig samt nye funksjoner.En god skjerm er interessant i seg selv i 5 minutter. Spill er jo også interessant. Den bør jo kunne vise såkalt next-gen for mobiler.

 

Sonys timescape er det beste brukergrensesnittet jeg har prøvd. Deilig for øynene å se på (Blir liksom litt avslappet :) ) + bruker venlig.

Mye bedre en konkurentenes (TouchWiz, HTC sense etc.).

Lenke til kommentar
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...