Gå til innhold

[Løst] Hvordan overføre kontakter fra iPhone til Samsung Galaxy S3?


Anbefalte innlegg

Jeg bytter altså ut iPhonen min med en SG3. I den forbindelse ønsker jeg å overføre kontaktene mine.

 

Har så klart googlet litt rundt, og funnet ut at letteste måten er å overføre kontaktene til nettet f.eks. via gmail, og så videre til Galaxyen. Har fått kontakt mellom gmail og Galaxy, der synkroniseres kontakter knirkefritt. Men får ikke synkronisert mellom gmail og iPhone, til tross for at gmail opplyser at iPhonen er konfigurert i Google Sync, hva enn det betyr. Det verste er at kontaktene jeg har lagret i Galaxyen dukker opp på iPhonen, altså er det en forbindelse der, men hvorfor vil ikke da kontaktene fra iPhone dukke opp på gmail/Galaxyen?

 

Noen som har peil?

 

Galaxyen er koblet til gmail via innebygd app, med iPhonen har jeg fulgt denne oppskriften.

 

Takk for alle svar.

 

Oppdatering:

Nå har jeg egentlig bare ett problem. Når jeg går inn på "contacts" på iphonen har jeg en gruppe som heter "From my iphone" som er da alle kontaktene jeg vil ha overført, og så er det "Contacts"-gruppen jeg har opprettet som en exchange-konto. På sistnevnte er alle kontaktene jeg oppretter på galaxyen/gmail, OG om jeg oppretter noe der kommer det på galaxy/gmail. så, hvordan får jeg kontaktene på iphonen (on my iphone) over på "Contacts" (exchange)-listen?

Endret av Sitronsaft
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...