Gå til innhold

Amerikanere kjøper TVNorge


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Skeptisk.Blir interressant å se hvordan dette påvirker sendingene på hovedkanalen, TvNorge, da. Liker generelt ikke oppkjøp fra amerikanere.. desto mindre innflytelse de har, desto bedre er det. Jaja, blir det for ille så har man jo alltids andre ting å se på.

 

Nå blir det vel enda mer kanaler med dommedagsprofetier og teite sirkelargumentasjoner om hvorfor romvesene liksom har bygget pyramidene :p

 

Det siste jeg så når jeg snublet forbi en kanal i dag, var at nå har de tatt den "power circles" (der pyramidene er) og så tror de at de brukte pyramidene for å løfte steinene til stonehenge. HAHAHA, måtte le litt mens jeg zappet videre.

 

Von Deineken og de skruene der er jeg litt lei av nå.. For ca 15 år siden synes jeg det var litt morsomt å se på ufoteorier, men argumentene blir dårligere og påstandene villere og villere. Hjelper ikke at de ser ut som romvesener selv, de som tror så mye på romvesener :p

Lenke til kommentar

Nå blir det vel enda mer kanaler med dommedagsprofetier og teite sirkelargumentasjoner om hvorfor romvesene liksom har bygget pyramidene :p

 

Det siste jeg så når jeg snublet forbi en kanal i dag, var at nå har de tatt den "power circles" (der pyramidene er) og så tror de at de brukte pyramidene for å løfte steinene til stonehenge. HAHAHA, måtte le litt mens jeg zappet videre.

 

Von Deineken og de skruene der er jeg litt lei av nå.. For ca 15 år siden synes jeg det var litt morsomt å se på ufoteorier, men argumentene blir dårligere og påstandene villere og villere. Hjelper ikke at de ser ut som romvesener selv, de som tror så mye på romvesener :p

 

http://www.youtube.com/watch?v=IABsBprJJPo

 

:p

Endret av - Slaktarn -
  • Liker 1
Lenke til kommentar

History Channel sender bare "Ancient Aliens" nå for tida og reality søppel stort sett .. NGC sender reklame og propaganda (og litt Secret history of the Nazis ol. innimellom) - Discovery er ikke mye bedre. Men er vel best av de tre. Selv om jeg kunne tenkt meg at Realityshows døde en grusom død meget snart.

 

Apropos disse Ancient Aliens - jeg tror dette er alt ledd i en "deception" som pågår i verden i disse dager. I say no more.

 

Forøvrig: "Slaktarn" - som en kommentar til din signatur :

 

Jeg tror endog det kan påstås ifølge steder i Bibelen at

Jesus selv var antireligiøs (anti-fariseer).

 

But - the truth - er noe annet.

Jesus er Sannheten , Veien og Livet. ?

 

Ikke religion. Religion er teori/teologi, Jesus er praksis ?

 

Vel ikke vet jeg. I am just a tiny turtle in spiritual matters ...

Endret av Fjodorgrim
Lenke til kommentar

Fantastisk valg av video - Slaktarn - i innlegg #6

 

Eneste jeg kan være litt tilbøyelig til å tro mer på, er at han bibel-duden ikke ble svelget av en hval (Jonah). Enten er det bare funnet opp, noe som kanskje er mer sannsynlig. Eller så kan dere få sitte å erstatte med tusenvis av alternative forklaringer. Det er de to eneste logiske slutningene jeg akkurat i øyeblikket ser.

Lenke til kommentar

Så de samler søppelet under én paraply...

 

Fordi oppkjøp fra andre parter er så mye bedre?

 

Har du sett på noen amerikanske tv-kanaler i det siste?

Mer reklame enn program, jo! 90% er bare repriser. Fra 90-tallet.

 

Det hadde jo vært bedre at noe(n) innad i Norge hadde kjøpt, feks..?

Men, joda, søppelet samles da under samme paraply :)

Lenke til kommentar

Har du sett på noen amerikanske tv-kanaler i det siste?

Mer reklame enn program, jo! 90% er bare repriser. Fra 90-tallet.

 

Det hadde jo vært bedre at noe(n) innad i Norge hadde kjøpt, feks..?

Men, joda, søppelet samles da under samme paraply :)

Det hørtes mer ut som du var imot amerikansk kontroll.

Det reklame-nivået har vi allerede på Viasat, og TV Norge og TV2 er hakk i hel. Til og med NRK har reklame, bare at det heter "sponsor" i stedet ;)

 

TV-kanaler ser jeg så godt som aldri på uansett, men én ting jeg har lagt merke til siden jeg nå ser TV én gang i året er hvor patetisk mange reklamer generelt er, jeg reagerte ikke i nærheten så mye da jeg var eksponert for dette på daglig basis. Personlig tror jeg TV i form av broadcasting er på vei ut...

Lenke til kommentar

Jepp. TV med broadcasting kan være på vei ut. La oss håpe det. Selv om det kunne vært greit med broadcasting dersom du har vanskelig for å bestemme deg for hva du vil se. Det kan heller lages som en "tilleggsfunksjon".

 

Håper bare at de som tilbyr fleksibilitet slår seg sterkt opp, slik at man blir kvitt broadcasting-tankegangen snarest mulig.

Lenke til kommentar

Det hørtes mer ut som du var imot amerikansk kontroll.

Det reklame-nivået har vi allerede på Viasat, og TV Norge og TV2 er hakk i hel. Til og med NRK har reklame, bare at det heter "sponsor" i stedet ;)

 

TV-kanaler ser jeg så godt som aldri på uansett, men én ting jeg har lagt merke til siden jeg nå ser TV én gang i året er hvor patetisk mange reklamer generelt er, jeg reagerte ikke i nærheten så mye da jeg var eksponert for dette på daglig basis. Personlig tror jeg TV i form av broadcasting er på vei ut...

 

Jo, jeg èr også imot amerikansk kontroll. Ser ikke noe positivt i det, overhodet.

De har da vel nok problemer selv de kan rydde opp i, før de bryr seg med resten av verden.

 

Men det er vel nok avsporing nå :-)

 

Enig med deg i resten. Reklametoppen er via Viasat nådd allerede, ja :p

Skjønner ikke hvorfor vi betaler for TV her i heimen, jeg. Ser nesten kun på streamet/nedlastet materiale uansett :)

 

Jeg har trua på abonements-basert tv, der brukere kan velge å se hva de vil, når de vil.

Ala HBO og Netflix, men med et ufattelig større utvalg naturligvis.

Lenke til kommentar
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...