Gå til innhold

Rockstar drømmer om et spill med alle GTA-byene (PC, PS2, PS3, X360)


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Dere har ikke tatt til vurdering å skrive at San Andreas ble tilgjengelig på PS Store igår? Dette er en tittel jeg mener alle der ute har nesten krav på å få vite at denne er lansert! Dette er jo tidenes spill, og det vet jeg mange av de der ute er enige i!-Espen

 

Det tror jeg er det eneste GTA-spillet jeg ikke har prøvd :) Vice City og GTA 4 er mine favoritter så langt

  • Liker 1
Lenke til kommentar

Dere har ikke tatt til vurdering å skrive at San Andreas ble tilgjengelig på PS Store igår? Dette er en tittel jeg mener alle der ute har nesten krav på å få vite at denne er lansert! Dette er jo tidenes spill, og det vet jeg mange av de der ute er enige i!-Espen

 

Har lagt inn en setning om det nå.

Lenke til kommentar
Dere har ikke tatt til vurdering å skrive at San Andreas ble tilgjengelig på PS Store igår? Dette er en tittel jeg mener alle der ute har nesten krav på å få vite at denne er lansert! Dette er jo tidenes spill, og det vet jeg mange av de der ute er enige i!-Espen
Det tror jeg er det eneste GTA-spillet jeg ikke har prøvd :) Vice City og GTA 4 er mine favoritter så langt

 

da har du ikke prøvd mye siden GTA 4 var det dårligste i serien så langt. annbefaler å spille san andreas

  • Liker 4
Lenke til kommentar

da har du ikke prøvd mye siden GTA 4 var det dårligste i serien så langt. annbefaler å spille san andreas

 

Går jo veldig på smak og behag nettopp det der :) Selv har jeg spilt både San Andreas og GTA 4, koste meg minst like mye med GTA 4 som med San Andreas hvis ikke mer.

Endret av ChristofferRudi
Lenke til kommentar

Rockstar kan jo bare drømme i vei. Med 512mb ram og teknologi som er haugammal (mer enn 5 år), og at dem unnlater å utvikle til PC, så blir det nok med drømmen. For håpe at robertsspaceindustries frir oss spillere fra de mørke spill-tidene vi er inne i. Det føles forferdelig å ha så mye kraft i maskinen og samtidig ha utviklingen av kvalitets-spill skje på mobiltelefon stadiet.

Endret av Green_Monster
  • Liker 1
Lenke til kommentar

Rockstar kan jo bare drømme i vei. Med 512mb ram og teknologi som er haugammal (mer enn 5 år), og at dem unnlater å utvikle til PC, så blir det nok med drømmen. For håpe at robertsspaceindustries frir oss spillere fra de mørke spill-tidene vi er inne i. Det føles forferdelig å ha så mye kraft i maskinen og samtidig ha utviklingen av kvalitets-spill skje på mobiltelefon stadiet.

 

Hvorfor skulle det komme til denne generasjonen når neste er såpass nærme?

Lenke til kommentar

Rockstar kan jo bare drømme i vei. Med 512mb ram og teknologi som er haugammal (mer enn 5 år), og at dem unnlater å utvikle til PC, så blir det nok med drømmen. For håpe at robertsspaceindustries frir oss spillere fra de mørke spill-tidene vi er inne i. Det føles forferdelig å ha så mye kraft i maskinen og samtidig ha utviklingen av kvalitets-spill skje på mobiltelefon stadiet.

Dette er snakk om minst 5-10 år frem i tid. Da er maskinvaren potensielt så god at dette er fullt ut mulig. Bare sjå kva Rockstar har klart å presse ut av Xbox 360 og PS3 med GTA V. Tenk deg da mulighetene som Rockstar kan skape med Xbox 720, PS4 og kanskje next-next generasjons spillkonsoller.

Lenke til kommentar
Rockstar kan jo bare drømme i vei. Med 512mb ram og teknologi som er haugammal (mer enn 5 år), og at dem unnlater å utvikle til PC, så blir det nok med drømmen. For håpe at robertsspaceindustries frir oss spillere fra de mørke spill-tidene vi er inne i. Det føles forferdelig å ha så mye kraft i maskinen og samtidig ha utviklingen av kvalitets-spill skje på mobiltelefon stadiet.
Dette er snakk om minst 5-10 år frem i tid. Da er maskinvaren potensielt så god at dette er fullt ut mulig. Bare sjå kva Rockstar har klart å presse ut av Xbox 360 og PS3 med GTA V. Tenk deg da mulighetene som Rockstar kan skape med Xbox 720, PS4 og kanskje next-next generasjons spillkonsoller.

 

Hadde de utviklet for PC, så kunne de gjort det får 5-6 år siden

Lenke til kommentar

Hadde de utviklet for PC, så kunne de gjort det får 5-6 år siden

Og det har dei god grunn til å la være. Xbox og PS mykje billigare for folk å kjøpe siden dei koster cirka 2000kr, i forhold til ein PC som skal dra slike spel med samme ytelse som koster mellom 10-15.000kr. Da er det sjølvsagt at det lønner å utvikle hovedsaklig til konsoll.

Endret av Sovende Panda
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...