Gå til innhold

Nexus 4 i butikk neste uke


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Har hatt denne mobilen i ett par uker nå.. Det er en fantastisk herlig mobil.. Fantastisk god og holde i hånden og det buete glasset mot kantene gjør den til en fryd og betjene:)

Fantastisk god skjerm og veldig bra flyt i menyer og takler alt du måtte finne av apps og spill som en lek..

Endret av DroidOle
  • Liker 1
Lenke til kommentar

Jeg tror folk begynner å bli lei av de unyttige tilleggene som produsentene legger oppå og som attpå til forsinker nye utgaver av Android grovt! Google burde krevd at alle telefoner kunne leveres med ren Android synes jeg :)

 

Det er jo en grunn for at Android kalles fritt...

 

(Det burde vært en mulighet å ha clean Android på alle telefoner, synes jeg <3)

Lenke til kommentar

I tillegg så har den rimelig bra maskinvare til en fin pris, det har ikke vært like sant for de tidligere inkarnasjonene.

 

Nexus 1 hadde like imponerende maskinvare i sin tid, men den kostet forsåvidt mer.

 

Ellers er det faktisk ganske ok av LG at de sender ut en batch til Norden i neste uke. Det virker jo ikke som om de klarer å levere nok til å dekke etterspørselen i USA heller.

Lenke til kommentar
I tillegg så har den rimelig bra maskinvare til en fin pris, det har ikke vært like sant for de tidligere inkarnasjonene.
Rimelig bra maskinvare? Det er den kraftigste mobilen på markedet...

Nei, det er ikke den kraftigste på markedet.

De fleste flagskip fra andre modeller har like gode specs og er like kraftig. For å nevne en telefon som er kraftigere, se Samsung Note II.

 

  • Liker 1
Lenke til kommentar
I tillegg så har den rimelig bra maskinvare til en fin pris, det har ikke vært like sant for de tidligere inkarnasjonene.
Rimelig bra maskinvare? Det er den kraftigste mobilen på markedet...
Nei, det er ikke den kraftigste på markedet.De fleste flagskip fra andre modeller har like gode specs og er like kraftig. For å nevne en telefon som er kraftigere, se Samsung Note II.

 

Er du sikker på det, nå har ikke jeg mest peiling på maskinvare men..

 

Snapdragon Krait vs Cortex A9, selv med 0.1 GHz mer ser det ut som Cortex A9 er utdatert allerede mot Krait:

 

http://www.anandtech.com/show/5559/qualcomm-snapdragon-s4-krait-performance-preview-msm8960-adreno-225-benchmarks/2

 

når det gjelder GPU så ser også Adreno 320 ut til å slå Mali 400 MP

 

http://www.reviewresults.in/reviewresults/post/2012/09/29/Mali-400-vs-Adreno-320-GPU.aspx

 

(da tenkte jeg kun på cpu/gpu altså)

 

Lenke til kommentar
×
×
  • Opprett ny...