Gå til innhold

Guide: Nettbrett-julegavetips


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Dere har ikke med de to kandidatene jeg synes er hetest for tida:Samsung Nexus 10 - markedets råeste skjerm med 300 dpi, veldig god batteritid og solid funksjonalitet. Passer for de som tåler å vente til minst 28.12.Samsung Galaxy tab 2 (7,0) - den beste av de små - solid funksjonalitet og kvalitet i lite format.

 

Vill da si du får mer for prisen i en nexus 7 enn på tab 2... :p

Lenke til kommentar

Dere har ikke med de to kandidatene jeg synes er hetest for tida:

 

Samsung Nexus 10 - markedets råeste skjerm med 300 dpi, veldig god batteritid og solid funksjonalitet. Passer for de som tåler å vente til minst 28.12.

 

Samsung Galaxy tab 2 (7,0) - den beste av de små - solid funksjonalitet og kvalitet i lite format.

Samsung Nexus 10 får man jo ikke kjøpt i julegave i Norge, og hvordan er Samsung Galaxy tab 2 7 bedre enn Nexus 7? Den har minnekortplass, ellers er vel Nexus 7 bedre på de fleste områder.

Lenke til kommentar
Windows RT. Grafikk og menyer er bygget opp på samme måte som i Windows nye operativsystem for PC-er, Windows 8. Det betyr at du får et nettbrett som tilsynelatende kjører samme operativsystem som vanlige PC-er.

Jeg klarer fremdeles ikke å være helt med på denne. Ja, hvis vi utelukkende ser på reklamen MS pøser ut om dagen, men min stasjonære ligner med på Windows 7 enn Windows RT 99% arbeidsdagen. Et x86 nettbrett eller touch bærbar hadde kanskje stilt seg annerledes, men læll da.

 

Med det sakt, jeg liker W8 veldig godt. Heldig vis er jeg i den situasjon at jeg etter hvert kan kose meg med både W8 og WRT nettbrett.

 

 

Lenke til kommentar

Apple var klar favoritt. inntil note kom ut..og "Nettbrettet er forholdsvis kostbart,"Apple er mye dyrere enn samsung, sier "mye" fordi samsungen har minnekort plass, noe Apple ikke har

 

Apple er over hodet ikke dyrere enn Samsung. Note er nesten like dyr som iPad. I tillegg er iPad laget for kvalitet, er raskere og har flash minne som er mye raskere enn minnekort.

 

Når det gjelder mobiler, så var faktisk S3 dyrere enn iPhone 4S når den først kom ut, men den har sunket med 1000kr etter det.

Lenke til kommentar
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...