Gå til innhold

Er The Phantom Pain et nytt Metal Gear Solid-spill? (PS3, X360)


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Med tanke på at de egentlig skulle slippe ut et spill for lenge siden så er det ikke så rart at de har 2 spill på vei.

 

Kojima Studios er et kvalitets merke og de har alltid massivt med innhold i spillene sine,( de er ikke lat,) prøver jeg og si.

 

Begynner og bli litt lei av denne PS3 cursen,

 

FF 13 Versus

Metal Gear Rising

The Last Guardian

 

Veldig store spill som vi ble lovet kun til PS3 ,

Mange har kjøpt PS3 på grunn av disse titlene, FF 13 Versus var mye mere fristende for FF fans en FF 13 og Rising så jo badass ut. The last guardian har bare forlatt Skipet og glemt Sony.

Endret av Realzi
Lenke til kommentar

Med tanke på at de egentlig skulle slippe ut et spill for lenge siden så er det ikke så rart at de har 2 spill på vei.

 

Kojima Studios er et kvalitets merke og de har alltid massivt med innhold i spillene sine,( de er ikke lat,) prøver jeg og si.

 

Begynner og bli litt lei av denne PS3 cursen,

 

FF 13 Versus

Metal Gear Rising

The Last Guardian

 

Veldig store spill som vi ble lovet kun til PS3 ,

Mange har kjøpt PS3 på grunn av disse titlene, FF 13 Versus var mye mere fristende for FF fans en FF 13 og Rising så jo badass ut. The last guardian har bare forlatt Skipet og glemt Sony.

De har da alltid sagt at Metal Gear Rising skal komme til PS3 og X360

Lenke til kommentar

De har da alltid sagt at Metal Gear Rising skal komme til PS3 og X360

Xbox har blitt kansellert i Japan , om det er til senere eller at det er stoppet vet ikke jeg, men Kojima har alltid hatt Sony som Nr 1 priorety. Xbox får som regel spillene lenge etter at de er lansert eller aldri.

 

Pluss as Platinum Games er ikke Kojima Studios

Endret av Realzi
Lenke til kommentar

Vil bare påpeke at dette spillet ikke er Ground Zeroes. MGS5 og GZ er to separate spill. Kojima har for lengs sagt at GZ er en forløper til MGS5.Med tanke på at Kojima også har uttalt at GZ ikke er Project Ogre, vil jeg bare anta at Phantom Pain er Project Ogre/MGS5.

 

Jeg vet godt at det er to separate spill. Det var vel mer med tanke på at det er det som kommer ut først, og grafikken var veldig lik det som vist på traileren :) Men det kan godt hende det du sier, vist så er jo det bare et stort pluss!

Lenke til kommentar

Vil bare påpeke at dette spillet ikke er Ground Zeroes. MGS5 og GZ er to separate spill. Kojima har for lengs sagt at GZ er en forløper til MGS5.

 

Med tanke på at Kojima også har uttalt at GZ ikke er Project Ogre, vil jeg bare anta at Phantom Pain er Project Ogre/MGS5.

Kojima har også sagt at Phantom Pain utvikles av Joakim Mogren og Moby Dick Studios. Det er lite sannsynlig og hensiktsmessig av Kojima å jobbe med 2 forskjellige MGS-spill som ligner såpass mye.

 

Jeg skal selvfølgelige ikke avskrive muligheten for at GZ er en kort cash-in episode som fungerer som en forløper/prolog slik du nevner. Men da blir det ikke noe fullt spill.

 

Med tanke på at de egentlig skulle slippe ut et spill for lenge siden så er det ikke så rart at de har 2 spill på vei.

 

Kojima Studios er et kvalitets merke og de har alltid massivt med innhold i spillene sine,( de er ikke lat,) prøver jeg og si.

 

Begynner og bli litt lei av denne PS3 cursen,

 

FF 13 Versus

Metal Gear Rising

The Last Guardian

 

Veldig store spill som vi ble lovet kun til PS3 ,

Mange har kjøpt PS3 på grunn av disse titlene, FF 13 Versus var mye mere fristende for FF fans en FF 13 og Rising så jo badass ut. The last guardian har bare forlatt Skipet og glemt Sony.

MG Rising har aldri blitt lovet som noen PS3 eksklusiv.

Endret av Samaritan
Lenke til kommentar

Xbox har blitt kansellert i Japan , om det er til senere eller at det er stoppet vet ikke jeg, men Kojima har alltid hatt Sony som Nr 1 priorety. Xbox får som regel spillene lenge etter at de er lansert eller aldri.

 

Pluss as Platinum Games er ikke Kojima Studios

Metal Gear blir ikke å være Playstation eksklusiv lenger, vet at du blir skuffet over det. :p

MGS4 var nok det siste eksklusive i serien.

Lenke til kommentar

Xbox har blitt kansellert i Japan , om det er til senere eller at det er stoppet vet ikke jeg, men Kojima har alltid hatt Sony som Nr 1 priorety. Xbox får som regel spillene lenge etter at de er lansert eller aldri.

 

Pluss as Platinum Games er ikke Kojima Studios

Sony var førsteprioritet når de hadde 80% av konsollmarkedet. Det har de ikke lenger, derfor må kan ikke Konami fortsette på samme måte.

Lenke til kommentar

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...