Gå til innhold

Ukens nettutgivelser


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Litt skuffende at dere ikke nevner Teleglitch, som virker som en sein konkurrent til årets spill. Anmeldelse på trappene?

 

Teleglitch kom vel ut i tidlig i forrige uke? Når det er sagt virker konseptet svært interessant. Takk for tips. Lover å sjekke ut så raskt som mulig. :)

Lenke til kommentar

Er Guardians of Middle-Earth hvert å kjøpe? Ser også at det ligger Season pass ute med noe extra snacks. Litt usikker på om jeg skal gidde å kjøpe det, liker LoL, Dota og HoN. Men Guardians of Middle-Earth er konsoll, så litt usikker.

 

det er veldig svakt, om du ikkje er steinhard LoTR fan så ville jeg ikkje anbefalt det

Lenke til kommentar
Er Guardians of Middle-Earth hvert å kjøpe? Ser også at det ligger Season pass ute med noe extra snacks. Litt usikker på om jeg skal gidde å kjøpe det, liker LoL, Dota og HoN. Men Guardians of Middle-Earth er konsoll, så litt usikker.
det er veldig svakt, om du ikkje er steinhard LoTR fan så ville jeg ikkje anbefalt det

 

Nei, jeg er ikke noe super fan av LoTR, men da tar jeg bare å dropper det. Gidder ikke å sløse lekepenger på noe som ikke blir spillt hehe.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...