Gå til innhold

Nvidia vil gjøre spillinnstillinger automatiske


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Så bra, dette er slike ting som gjør PCen vel så enkel å bruke som en konsoll.

Håper bare at de fortsatt lar de som er interessert i å gjøre innstillinger selv får lov. Ikke det at den muligheten forsvinner med en gang, men på sikt kan man legge inn kunstige begrensinger som gjør at man må kjøpe dyrere maskinvare for at spillet skal se bedre ut, enn at man kan sette inn innstillingene selv slik at en som synes det er viktigere at det ser fint ut enn at han har 60fps kan la spillet se lekkert ut og motsatt.

  • Liker 1
Lenke til kommentar

Tja, nei dette var egentlig like dårlig som jeg fryktet:

 

- Spillet lar deg bruke 1 optimal innstilling, antakligvis optimalisert for best FPS og best bildekvalitet, der de møtes midt på. Man lar deg ikke taste inn f.eks ønsket FPS-område, eller heller om du ønsker lavere FPS og høyere bildekvalitet.

 

- Jeg er også uenig i hva programmet gjør, f.eks i AC3 vil det at jeg skal sette AA til høy istedenfor normal, og heller stille ned omgivelsekvalitet og skygge fra svært høy til høy. Dette er jeg sterkt uenig i, da jeg mener høyere AA ikke er nødvendig, og er tåpelig iforhold til hvis jeg må stille ned det andre.

 

Nei, forløpig ikke veldig imponerende program..

  • Liker 2
Lenke til kommentar

Dette er en fantastisk ide hvorav det er skammelig hvordan majoriteten av personene her ikke klarer å se potensialet med en slik applikasjon. Dette kan gjøre PC spilling enklere og mer populært, noe som er relativt viktig dersom en bryr seg om PC spilling... "beta" betyr at applikasjonen ikke er ferdig. I tillegg så kan produktet videreutvikles.

Endret av Gigahertz
Lenke til kommentar

Kan være greit å huske på at programmet enda ikke er helt ferdig , men utifra kommentar her og andre forum har jeg på følelsen at programmet er langtifra optimalt.

 

Jeg var selv svært skeptisk sist programmet ble nevnt, heldigvis så gjør det en del ting riktig som driveroppdatering og funksjonalitet men må nok sørge for å få på plass en advanced modus.

 

Spørsmålet blir dog om de innstillingene som blir brukt automatisk vil gi best fps på bekostning av bildekvalitet ( nedjustering av oppløsning og økning av feks aa når det ikke påvirker framerate spesielt ) eller om NVIDIA faktisk er ute etter aller beste bildekvalitet i forhold til hardwaren man har.

 

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...