Gå til innhold

Julegavetips: Speilrefleks


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Lukter litt Nikon-fanboi av denne artikkelen må jeg si....

Nikon har i skrivende stund kameraer jeg synes gir mer for pengene i enkelte/flere prisklasser enn Canon. Gi meg konkrete eksempler som er bedre så legger jeg dem til, enkelt og greit. Husk også på det som står først i saken:

 

"Det finnes ingen dårlige kamera på markedet, men noen gir allikevel litt mer for pengene enn andre - vi er her for å gi deg oversikten."

 

Som nevnt over bruker jeg Canon og er godt fornøyd med det. Skal du følge svingningene blir du og lommeboka fort sjøsyk ;)

  • Liker 1
Lenke til kommentar

Hm...., tid for litt mer "kvalitetssikret folkeopplysning" : http://www.sinnetshe...rgangsalder.htm :hmm:

 

Nja, slik jeg forstår det brukes ordet overgangsalder kun unntaksvis om menn, fordi det er en langt mer diffus og utstrukket greie. Joda, det skjer endringer over tid etter hvert som man blir eldre, men noen helt klart definert overgangsalder på nivå med den som kvinner opplever er det jo ikke.

 

Uansett, dette blir semantikk og off-topic. Jeg var ute etter å begå et småmorsomt poeng, jeg - ikke gå tilbake til biologistudiene. ;)

Lenke til kommentar

Nja, slik jeg forstår det brukes ordet overgangsalder kun unntaksvis om menn, fordi det er en langt mer diffus og utstrukket greie. Joda, det skjer endringer over tid etter hvert som man blir eldre, men noen helt klart definert overgangsalder på nivå med den som kvinner opplever er det jo ikke.

 

Uansett, dette blir semantikk og off-topic. Jeg var ute etter å begå et småmorsomt poeng, jeg - ikke gå tilbake til biologistudiene. ;)

hvor gammel er du Are?

:tease:

Lenke til kommentar

Jeg har en Pentax K-5lls og er svært godt fornøyd med den. Den opprinnelige K-5 var også et svært godt kamera og prisen på kr.5600,- er bare latterlig.

 

Alikevel må jeg bare innrømme at Nikons nye D600 frister. Endelig et noenlunde kompakt ff-kamera. Et strålende kamera og den som får et slikt et i julegave er jaggu heldig

Lenke til kommentar
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...