Gå til innhold

Playstation 3-brukere digger Netflix


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Trudde aldri jeg kom til å skrive meg på Netflix, pågrunn av for lite innhold,dårlig kvalitet,har tv programmer fra før og nedlastning er fristende og jeg ligger foran på serier osv .. Men jammen skrev jeg meg på etter prøveperioden. BildeKvaliteten ble jeg overrasket over da den faktisk kjører HD. Innholdet tar seg opp og ble veldig fristende å se mye man har sett fra før og å begynne å se på serier man ikke har giddi å lasta ned/kjøpt før m.m , også er det så lett tilgjengelig når man har ps3en allerede koblet til, eventuelt bærbaren på soverommet. Å prisen er fin selvsagt itillegg til at man har fin 1 til 1mnd abb løsning :) Er en fornøyd kunde så langt :)

Endret av Mwotm
Lenke til kommentar

Ganske ironisk da så mange PS3 eiere i alle år har liksom ment at streaming er for dårlig og bluray er det eneste som duger.

 

Men dette gjelder vel bare for Norge, i USA/verdensbasis så er nok netflix størst på 360. Særlig med tanke på at 360 ligger 15 millioner enheter foran PS3 i USA hvor netflix er mye større enn i europa.

Endret av Knuttsen
Lenke til kommentar

Netflix på PS3 spesielt bra å bruke om en har en iPad. En blar da igjennom utvalget og idet en trykker play så får en valget om innholdet skal vises på PS3 eller iPad. Er bare synd Netflix på PS3 sliter med lyd sync problemer :(

 

Synes faktisk det er enda bedre å bruke Netflix på Wii U, trykker på TV ikonet på Wii U padden. Velger så å slå på tv og Wii U. Og starter Netflix appen, hvor jeg har samme mulighetene som på PS3 med iPad men alt på en kontroller....genialt!

Lenke til kommentar

Ganske ironisk da så mange PS3 eiere i alle år har liksom ment at streaming er for dårlig og bluray er det eneste som duger.

 

Men dette gjelder vel bare for Norge, i USA/verdensbasis så er nok netflix størst på 360. Særlig med tanke på at 360 ligger 15 millioner enheter foran PS3 i USA hvor netflix er mye større enn i europa.

 

Nice try...

 

 

 

 

Har jeg besøk bruker jeg Netflix på ps3'n, Ellers tar jeg det på pcn

Endret av Belfez
Lenke til kommentar

Nice try...

 

 

 

 

Har jeg besøk bruker jeg Netflix på ps3'n, Ellers tar jeg det på pcn

 

Nice try? Har jo nesten ikke hørt annet om hvor dårlig streaming er kontra bluray fra ps3 eiere i omtrent 5 år nå.

 

Husker da 360 fikk filmleie her i Norge, for mange år siden, da var det liksom ikke måte på hvor dårlig HD streamingen var der i forhold til bluray ifølge ps3 eiere.

 

Forresten, har PS3 i det hele tatt fått filmleie i Norge enda, altså med de aller nyeste filmene? Sist jeg prøvde en PS3 så hadde de ikke.

Endret av Knuttsen
Lenke til kommentar

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...