Gå til innhold

Nysgjerrig på Netflix?


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
For many titles on Netflix we offer full flexibility when it comes to subtitles and audio options, giving you the option to turn these on and off as you please. However, there are some titles where we were only able to license the movie or show with subtitles embedded. Unfortunately this is not up to us.

Då må dei gjere ein betre jobb med kontraktane. Å sjå TV-seriar med tekst er fullstendig uaktuelt for min del.

  • Liker 2
Lenke til kommentar

Arg, dette fikk jeg ikke med meg. Jeg kunne stillet spørsmål om det er noen planer om en integrasjon mot imdb. Dette er noe av det jeg savner mest, bortsett fra mer innhold.

 

Enig i dette. Jeg bruker IMDbar extension til Chrome for IMDB integrasjon. Funker sånn passe. Gir imdb karakter, og link til filmer på imdb. Men fungerer ikke på filmer hvor tittelen er oversatt til norsk.

Lenke til kommentar
For many titles on Netflix we offer full flexibility when it comes to subtitles and audio options, giving you the option to turn these on and off as you please. However, there are some titles where we were only able to license the movie or show with subtitles embedded. Unfortunately this is not up to us.
Då må dei gjere ein betre jobb med kontraktane. Å sjå TV-seriar med tekst er fullstendig uaktuelt for min del.

 

Problemet ligger ett hakk før netflix, de som har rettighetene i Norge/Skandinavia for innholdet i utgangspunktet har bare tekstede rettigheter, da kan ikke netflix avtale med dem å sende det uten, siden de ikke eiger rettighetene til det.

 

Filmbransjen lever fremdeles i 1912, og de lager en filmrull i noen få kopier, så skal ett jævla esel frakte det verden rundt fra kino til kino....

DERFOR tar det tid før ting kommer....

Hollywood og de store selskapene må forstå at de ikke kan motarbeide utvikklingen som vi har fått med streaming og torrent....

De må lære seg å tjene penger på det.

 

EDIT: Klarte av en eller annen absurd måte å skrive spotify i stedenfor netflix.... wtf? :p

Endret av Mr. Dark
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...