Gå til innhold

Ny Hitman-kontrovers (PC, PS3, X360)


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Folk er alt for hårsåre i dag, de tåler tydeligvis ikke en spøk. Personlig hadde jeg bare ledd om jeg hadde fått en slik på facebooken min, det er jo bare et E-Card med Hitman og noen (for meg i det minste) morsomme fornærmelser på.

 

Om målet til Square Enix var å få publisitet burde de i det minste latt den stå oppe i mer enn et par timer.

  • Liker 2
Lenke til kommentar

Folk er alt for hårsåre i dag, de tåler tydeligvis ikke en spøk. Personlig hadde jeg bare ledd om jeg hadde fått en slik på facebooken min, det er jo bare et E-Card med Hitman og noen (for meg i det minste) morsomme fornærmelser på.Om målet til Square Enix var å få publisitet burde de i det minste latt den stå oppe i mer enn et par timer.

Enig, de burde ikke beklage seg, det er da heller å gå over streken å kalle det mobbing, syntes nå jeg da...

De som klager på at dette er mobbing har ikke vært i et klasserom på et trinn fra 8. og oppover de siste 5 (sikker mer) årene...

Lenke til kommentar

Potensialet for misbruk med denne FB-app'en er jo enormt.

 

Folk flest har ikke bare sine nærmeste venner på facebook, men klassekamerater, kolleger, bekjente, etc.

 

Noe en tror er morsomt der og da (det å sende en 'hit' til ei jente på 16 år der hun blir fortalt at hun blir drept fordi hun har små pupper, med tilhørende video og bilder) er ikke morsomt. Det er uakseptabel mobbing.

Lenke til kommentar
skjønte ikke halvparten, finnes denne artikkelen på norsk?
Nei, er minimumskrav å ha fulgt med mer enn 2 minutter på skolen for å kunne lese denne artikkelen.
alle takler ikke nynorsk like bra som andre, du.

 

Jeg må vel si meg enig i at alle som har en gjennomsnittlig forståelse av norsk generelt, ikke burde ha noen problemer med å forstå alt som stod i den artikkelen.

Lenke til kommentar

Jeg hadde ikke brydd meg om jeg hadde fått small tits eller small penis. Folk er jo så hårsåre. Pluss de som mobber folk pleier ikke å få godkjent venne forespørselen engang de sender ut til vedkommende. Men igjen hvor mange mobbere er det der ute som hadde tenkt å bruke Hitman som mobbe greier?

 

Jeg hadde personlig ville ha sendt denne til min sjef :p. Skrevet small penis XD. Som sagt en spøk ;), men igjen hadde dette vært morsomt tror jeg.

Endret av Andzel
  • Liker 1
Lenke til kommentar

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...