Gå til innhold

Dette er årets desember-mobiler


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Nokia 920 ble lansert 29. november i Norge, og det reklameres for den ganske mange steder. Men dette er altså ikke en "desember mobil"?

 

Det er kanskje underoverskriften deres jeg reagerer på, skulle tro folk brydde brydde seg om den nye Doro-en.

Nexus 4 derimot er det helt klart folk som venter på, fin mobil! Bare synd baksiden knuses litt for lett.

Lenke til kommentar

Det er kanskje underoverskriften deres jeg reagerer på, skulle tro folk brydde brydde seg om den nye Doro-en.Nexus 4 derimot er det helt klart folk som venter på, fin mobil! Bare synd baksiden knuses litt for lett.

 

Klart vi bryr oss om Dorotelefonen! Om mine foreldre skulle ønske seg ny telefon så ville jeg helt klart foreslått "Doro 740 pensjonisttelefon". Da får de en brukervennlig og enkel telefon samtidig som den har apps muligheter.

 

Det gjelder å ikke "bare" tenke på seg selv.

Lenke til kommentar

Fordi det er en generelt dårlig telefon som svært få bryr seg om?

 

Den ligger til 2900kr nå og kommer sikkert veldig snart til å duppe under 2500kr også. Og på hvilken måte er det en dårlig telefon? Hvilken telefon med 4" skjerm og vekt på bare 111g er bedre? Ja du har såklart Iphone 5, men den koster nesten dobbelt så mye, og har etter min mening ett dårlig skjermformat, mangler Amoled skjerm, minnekortplass, og så foretrekker jo mange Android.

Lenke til kommentar
Gjest Slettet-lYdNbk55zt

Er nesten billigere å reise til England og kjøpe Nexus 4, enn å kjøpe den her i Norge, forbannede igler altså.

 

Denne mobilen er markedsført i USA som en toppmobil med uvirkelig lav pris, men i Norge?

Neida, kan ikke selge den til reell pris, da går salget ned på hipsterphone og S3.

Endret av Slettet-lYdNbk55zt
Lenke til kommentar
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...