Gå til innhold

App-tips til Android


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Lurer bare på hvorfor dere sier at her er "Høydepunktene fra oktober November" Når dere sier at enkelte av disse er ubrukelige. Eller at man risikerer å ødelegge telefonen.

 

Ser poenget ditt, men det står "noen av høydepunktene" (les: de som har fått tre stjerner, eller de som kanskje vil være aktuelle for noen brukere - f.eks. TomTom, AngryBirds, Hobbiten). Vi pleier å ta med et par apper som ikke er så bra også i disse oversiktene. Dette for å vise hva som rører seg i applikasjonsbutikkene om dagen. :)

Lenke til kommentar

Skikkelig dumt at TomTom ikke støtter "high-end"-enheter som Samsung Galaxy SIII med flere enda grunnet skjermoppløsning.. Jeg kjøpte Europe-utgaven via en Samsung Galaxy SII tilknyttet Google-kontoen min og fikk overført apk'en og kartadata til SIII'en etter litt tips via google. Det hadde faktisk vært enklere å bare stjele det fra nettet.

 

Selve programmet fungerer dog supert på telefonen til tross for småfeil i grafikken, og jeg fant en modifisert apk på nettet som gjør at jeg kan kjøre det med kartdata fra minnekortet. Det er den desidert beste navigasjonsapplikasjonen på Android og iPhone etter min mening. Jeg har ellers CoPilot Europe og Navigon Europe på Android og iPhone, og Sygic Europe på iPhonen. Kjørte biltur i over 400 mil gjennom Europa i sommer med en TomTom på iPhone 4S og den fungerte kjempebra.

Lenke til kommentar

Sjekket telefonregningen min for ikke så lenge siden, og da oppdaget jeg at det var sendt meldinger til USA som hadde kostet meg litt penger, tok det så opp med Chess, som hadde fått flere klager fra andre brukere også, og viser seg at det brått var Snapchat som sendte de meldingene, så de anbefalte meg å slette appen inntil videre med mindre jeg brukte den ofte, bare sånn fyi. :)

Lenke til kommentar

Sjekket telefonregningen min for ikke så lenge siden, og da oppdaget jeg at det var sendt meldinger til USA som hadde kostet meg litt penger, tok det så opp med Chess, som hadde fått flere klager fra andre brukere også, og viser seg at det brått var Snapchat som sendte de meldingene, så de anbefalte meg å slette appen inntil videre med mindre jeg brukte den ofte, bare sånn fyi. :)

Dette har du samtykket da du installerte appen.

Lenke til kommentar

"Denne appen er inkompatibel med din Samsung GT-I9300." Kommer det bare opp. Betyr vel at jeg av en eller annen grunn ikke får lastet den ned...

 

Den er inkopatibel med min SG3 også, i tillegg til min HTC Sensation og min Asus Transformer. Da lurer jeg på om den er kompatibel med Android i det hele tatt.

Lenke til kommentar
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...