Gå til innhold

Ute etter billige julegaver?


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Med mindre du har trådløs mus, eller G700, og bruker den med tråd :p

 

Hehe, selvfølgelig! Har egentlig fått mer å mer lyst å ha mest mulig trådløst, etter jeg kjøpte Corsair Vengeance 2000 som jeg er kjempe fornøyd med :) Men ikke funnet noen spesiell mus som er trådløs og egner seg til gaming bortsett fra Razer mamba men denne syntes jeg ikke er noe god i hånden..

Lenke til kommentar

En mousebungee kan virke som en meningsløs gadget, men etter å ha kjøpt en mest for moro skyld under et tilbud (Roccat Apuri), skjønner jeg nesten ikke hvordan jeg har klart meg uten.

 

Av de listede produktene så har jeg allerede kjøpt flere - av "fra meg, til meg"-gavetypen: minnepenn (Corsair Flash Survivor Stealth 32GB - kjøpt under Black Friday fra Amazon.com), tastatur (Zippy Curved White - savnet noe kompakt, med ledning(!) og i hvitt(!) til å ha i laptop-vesken), gamer-mus (Steelseries Sensei Raw Glossy - også til å ha sammen med laptopen, etter å ha fallt fullstendig for Sensei som ble kjøpt til desktopen) og SSD (Intel 520 240GB, som skal brukes som ren spill-innstallasjonsdisk i desktopen).

Lenke til kommentar

En mousebungee kan virke som en meningsløs gadget, men etter å ha kjøpt en mest for moro skyld under et tilbud (Roccat Apuri), skjønner jeg nesten ikke hvordan jeg har klart meg uten.Av de listede produktene så har jeg allerede kjøpt flere - av "fra meg, til meg"-gavetypen: minnepenn (Corsair Flash Survivor Stealth 32GB - kjøpt under Black Friday fra Amazon.com), tastatur (Zippy Curved White - savnet noe kompakt, med ledning(!) og i hvitt(!) til å ha i laptop-vesken), gamer-mus (Steelseries Sensei Raw Glossy - også til å ha sammen med laptopen, etter å ha fallt fullstendig for Sensei som ble kjøpt til desktopen) og SSD (Intel 520 240GB, som skal brukes som ren spill-innstallasjonsdisk i desktopen).

 

Kan man trykke mange knapper samtidig med det zippy tastaturet? Skulle hatt et nytt til gaming pcen min, lite og greit. Husker en kompis hadde et lite zippy tastatur for mange år siden, funket fjell

Lenke til kommentar

Kan man trykke mange knapper samtidig med det zippy tastaturet? Skulle hatt et nytt til gaming pcen min, lite og greit.

 

Det vet jeg ikke ennå - i bestillingen min fra Dustin er det en vare som stadig får utsatt leveringsdato, så jeg har ikke mottatt tastaturet ennå. Det står ikke nevnt noe om antall taster som kan trykkes samtidig (de "proffe" tastaturene har jo dette som et salgspoeng), men jeg blir skuffet om det ikke klarer mer enn 3 taster, som var begrensningen på tidligere PS/2-tastaturer...

Her er hjemmesiden:

http://www.zippy.com...pk_code=WK-7300

Lenke til kommentar

Hehe, selvfølgelig! Har egentlig fått mer å mer lyst å ha mest mulig trådløst, etter jeg kjøpte Corsair Vengeance 2000 som jeg er kjempe fornøyd med :) Men ikke funnet noen spesiell mus som er trådløs og egner seg til gaming bortsett fra Razer mamba men denne syntes jeg ikke er noe god i hånden..

Vet ikke om du har prøvd Logitech G930? Vurderer og bytte den ut med Corsair Vengeance 2000, da jeg ikke er fornøyd med lyden på G930.. Bassen er helt forferdelig og i spill som BF3 og andre "action" spill der det er mye eksplosjoner osv. så skurrer lyden helt jævli pga. bassen som suger rass.

 

Hvordan funker bassen på Corsair sitt?

Selv må jeg sette bassen helt på det laveste for å unngå skurring i lyden ved høyt volum.

Hadde ikke dette problemet med G35, der var bassen veldig bra!

Endret av Papirkurven
Lenke til kommentar

Vet ikke om du har prøvd Logitech G930? Vurderer og bytte den ut med Corsair Vengeance 2000, da jeg ikke er fornøyd med lyden på G930.. Bassen er helt forferdelig og i spill som BF3 og andre "action" spill der det er mye eksplosjoner osv. så skurrer lyden helt jævli pga. bassen som suger rass.

 

Hvordan funker bassen på Corsair sitt?

Selv må jeg sette bassen helt på det laveste for å unngå skurring i lyden ved høyt volum.

Hadde ikke dette problemet med G35, der var bassen veldig bra!

 

Har ikke prøvd Logitech G930, dessverre. Har enda ikke prøvd å spille Battlefield 3 med Vengeance 2000 men har spilt en god del CS med dette headsette og det blir jo noe av det samme. Og lyden vil jeg si er mer eller mindre perfekt :) Bassen er relativt god og har enda ikke merket noen tegn til skurring eller lignende uansett volum på bassen.

 

Grunnen til at jeg er så begeistret kan jo ha noe ha med at jeg tidligere hadde Steelseries Siberia som ble godt brukt i 2-3 år og skurra vel mer eller mindre hele tiden. Men har prøvd headsettene til noen av kompisene mine og vil påstå at Vengeance 2000 holder høy kvalitet!

Endret av ChristofferRudi
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...