Gå til innhold

Ny superkompakt PC fra Lenovo


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

tror artikkelforfatteren kan ha missforstått ssd delen.24GB SSD er normalt i SRT oppsett, altså cache/hybrid til en vanlig hardisk. Dette er en kraftig tynnklient, ikke noen stasjonær...

 

Du følger ikke helt med i timen?

Tynnklienter leveres normalt ikke med 2-8GB RAM, valgfri CPU, valgfri harddisk (240GB ssd og minst opp til 1TB HDD ifølge Lenovo selv...) og ferdig installert Windows 7/8.. noe alle Ideacentre modellene gjør.

 

Du er heeelt på jordet, min gode mann.

 

Det nærmeste du kommer en beskrivelse av denne maskinen må vel være HTPC. Tynnklient er det i hvert fall ikke!

Lenke til kommentar
  • 2 måneder senere...
Du følger ikke helt med i timen? Tynnklienter leveres normalt ikke med 2-8GB RAM, valgfri CPU, valgfri harddisk (240GB ssd og minst opp til 1TB HDD ifølge Lenovo selv...) og ferdig installert Windows 7/8.. noe alle Ideacentre modellene gjør. Du er heeelt på jordet, min gode mann. Det nærmeste du kommer en beskrivelse av denne maskinen må vel være HTPC. Tynnklient er det i hvert fall ikke!

 

svært så aggressiv du var...

Du behøver ikke å tenne på alle knotter kun fordi du ikke forstår sarkasme.

 

Jeg er helt enig i at tradisjonelt er tynnklienter stakkarslig potente, med begrenset lagring, ram og cpu.

Denne kan mer, men er ikke så veldig mye bedre iforhold til Tynnklienten til HP T610 Quad. Jeg glemte å nevne at du kan koble til vanlig hardisk, du får med dedikert skjermkort med 4 utganger og kan legge på minne... Følg med i timen...

 

Og enda verre er at du ikke forsto artikkelen selv. Og ikke gjorde artikkelforfatteren det heller... Si ifra om du ser noe annet enn tradisjonelle hardisker i Q190 portofølje.

 

Ha en fortsatt lærerik dag!

Lenke til kommentar
  • 2 måneder senere...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...