Gå til innhold

Stor lekkasje om Bungie-spillet Destiny (PS3, X360)


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Skjønner. Hvis du ikke kan sage noen i to med motorsagen på rifla di, så er det ikke noe spill som er verdt å prøve. Spesielt siden du vet så mye om spillet akkurat nå.

Jeg er helt enig, la oss bytte ut våpen med puter, slagmarker med løpende soldater byttet med grønne enger og hoppende kaniner.

 

jeg mener at Bungie ikke bør gå veien IW/Treyarch gikk, altså retning barn/mindreårige.

Endret av Dore123m
Lenke til kommentar

IW/Treyarch sin CoD-serie har alltid vært målrettet mot ungdom og unge voksne. Halo også. Ikke innbill deg noe annet.

 

Det finnes en mellomting mellom "våpen" og "puter". Det sthusby reagerer på er denne latterlige intoleransen for visse spill bare fordi de ikke er ultravoldelige og ikke kun appellerer til overentusiastiske mennesker som enda har til overs å komme seg ut av stemmeskiftet. Det må da gå an å ikke helt avstøte et spill bare fordi det skal være mer "barnevennlig".

Endret av Hr. Jenssen
  • Liker 2
Lenke til kommentar

Men om spillet blir mere barnevennlig enn hva Halo er idag, begynner det og minne om et spill med 7+ aldersgrense kanskje 3+. jeg håper på litt vold, for alle vet at vold er gøy, og det gir den ekstra feelingen.

men om de appellerer mot et variert publikum både unge og store, så skal ikke det stoppe meg fra å faktisk kjøpe spillet.

Lenke til kommentar

Men om spillet blir mere barnevennlig enn hva Halo er idag, begynner det og minne om et spill med 7+ aldersgrense kanskje 3+. jeg håper på litt vold, for alle vet at vold er gøy, og det gir den ekstra feelingen.

men om de appellerer mot et variert publikum både unge og store, så skal ikke det stoppe meg fra å faktisk kjøpe spillet.

Vold kan man fint ha uten at det går utover aldergrensene. Det er bare at man holder seg unna blod og gørr, og spesielt vold mot realistiske mennesker og dyr.

Lenke til kommentar

IW/Treyarch sin CoD-serie har alltid vært målrettet mot ungdom og unge voksne. Halo også. Ikke innbill deg noe annet.

 

Det finnes en mellomting mellom "våpen" og "puter". Det sthusby reagerer på er denne latterlige intoleransen for visse spill bare fordi de ikke er ultravoldelige og ikke kun appellerer til overentusiastiske mennesker som enda har til overs å komme seg ut av stemmeskiftet. Det må da gå an å ikke helt avstøte et spill bare fordi det skal være mer "barnevennlig".

 

Dette må være første gang vi enes om noe.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...