Gå til innhold

Test: Vi tester ytelsen i Hitman: Absolution


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

For min del så skrur jeg heller ned AA enn å senke detaljnivåene.Og kan også nevnes at det jeg har sett av spillet sjelden er like krevende av maskinen som benchmarken. Den er mere ett "worst case scenario" ser det ut som.

Samme her, AA er luksus, detaljer er nødvendig, kutt her er meget synelig, så gøy når ting plutselig popper frem når du nærmer deg.

Lenke til kommentar

]Forestill deg et spill som kjørte på 11-13 fps på et GTX 680 i 1920x1080 på maksimal grafikk, så er du i nærheten av hva Crysis var ved lansering

Man er vel nesten der med NS2? kjører 7970 og kommer kun i starten over 70 fps. Slutten av en runde ligger det som regel rundt 15 med alt på low (1920x1200).

Men det er vel mer fordi NS2 krever CPU kraft som ikke er på markedet enda.

 

 

Lenke til kommentar
Nye Crysis innenfor ytelsestesting?Lol, men seriøst ser skikelig nice ut :)
Forestill deg et spill som kjørte på 11-13 fps på et GTX 680 i 1920x1080 på maksimal grafikk, så er du i nærheten av hva Crysis var ved lansering (ubegripelig hardt.) Hitman: Absolution er "bare" tungt ;)

 

Ser ikke problemet. Hadde en masking med en C2D E6600, 2stk Geforce 8800GTS 640mb i sli og 4gb ram. Klarte å få det til å dra Crysis på absolutt max i alt før patchene kom :p

Lenke til kommentar

Ser ikke problemet. Hadde en masking med en C2D E6600, 2stk Geforce 8800GTS 640mb i sli og 4gb ram. Klarte å få det til å dra Crysis på absolutt max i alt før patchene kom :p

Jeg har en maskin med 2600k @ 5GHz, 7970 CFX @ 1250/1750 og 16GB RAM, den klarer fortsatt ikke Crysis på 1920x1080@4xMSAA Very High uten å falle ned i 30 fps til tider (2600k @5GHz er for treg,) så du må unnskylde om jeg har vanskeligheter for å tro påstanden din.

Endret av arni90
  • Liker 1
Lenke til kommentar
Ser ikke problemet. Hadde en masking med en C2D E6600, 2stk Geforce 8800GTS 640mb i sli og 4gb ram. Klarte å få det til å dra Crysis på absolutt max i alt før patchene kom :p
Jeg har en maskin med 2600k @ 5GHz, 7970 CFX @ 1250/1750 og 16GB RAM, den klarer fortsatt ikke Crysis på 1920x1080@4xMSAA Very High uten å falle ned i 30 fps til tider (2600k @5GHz er for treg,) så du må unnskylde om jeg har vanskeligheter for å tro påstanden din.

 

Du er unnskyldt. Merkelig at du ikke klarer det, selv med patchene som har kommet i ettertid.

 

Edit: Kan jo selvfølgelig være at de har lagt til funksjoner i senere tid som krever enda mer.

Endret av Snuggis
Lenke til kommentar

Du er unnskyldt. Merkelig at du ikke klarer det, selv med patchene som har kommet i ettertid.

 

Edit: Kan jo selvfølgelig være at de har lagt til funksjoner i senere tid som krever enda mer.

Eller så kan det hende at Crytek ikke har peiling på hvordan man lager et spill som ikke trenger en Pentium 4 @100GHz. Problemet er at Crysis spiser en 2600k @5GHz til frokost når spillet begynner å behandle mer enn 10 fiender samtidig som du setter igang et par eksplosjoner i ekte Rambo-stil.

 

Merkelig nok er Crysis 2 helt annerledes og kjører mer enn dobbelt så bra, selv med dx11 aktivert.

Endret av arni90
Lenke til kommentar

Eller så kan det hende at Crytek ikke har peiling på hvordan man lager et spill som ikke trenger en Pentium 4 @100GHz. Problemet er at Crysis spiser en 2600k @5GHz til frokost når spillet begynner å behandle mer enn 10 fiender samtidig som du setter igang et par eksplosjoner i ekte Rambo-stil.

 

Merkelig nok er Crysis 2 helt annerledes og kjører mer enn dobbelt så bra, selv med dx11 aktivert.

 

Helt annen grafikkmotor vet du.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...