Gå til innhold

Microsoft med mini-Xbox? (X360)


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

"– Xbox 360 har funnet nye måter å utvide konsollens livsyklus på, ved å introdusere kontrollerfrie opplevelser med Kinect og oppfinne systemet på nytt med et nytt dashboard og nye partnerskap for underholdningsinnhold. Vi tenker hele tiden på hva som kommer for plattformen og hvordan vi skal fortsette å stå imot generasjonskonvensjonen."

 

Oversatt: Ingen kommentar. Det er jo ikke det fnugg meningsbærende informasjon i uttalelsen.

 

AtW

  • Liker 3
Lenke til kommentar

Bare håper Microsoft kan få med et skikkelig utvalg av serier og annet som Netflix og lignende. Og i tillegg støtte denne tett opp mot Windows/Xbox økosystemet for å gjøre det så enkelt som mulig å få en film fra for eksempel nettbrettet til boksen (Det systemet de har på Xboxen nå er ikke akkurat sømløst). Vil også ha støtte for mange filtyper i denne.

  • Liker 1
Lenke til kommentar

Det mest irriterande opplegget med Xbox er at du betalar dobbelt opp. Mange av tenestene er kun tilgjengelege for dei med Xbox Live Gold, som ein altså må betale for. I tillegg må du då også betale for enkelte av tenestene i tillegg til det.

 

Netflix til dømes: Kun tilgjengeleg for XBL Gold (så vidt eg veit). Ja, eg veit at det er tilgjengeleg på andre plattformer også, men det er ikkje poenget mitt.

Lenke til kommentar

Bare håper Microsoft kan få med et skikkelig utvalg av serier og annet som Netflix og lignende. Og i tillegg støtte denne tett opp mot Windows/Xbox økosystemet for å gjøre det så enkelt som mulig å få en film fra for eksempel nettbrettet til boksen (Det systemet de har på Xboxen nå er ikke akkurat sømløst). Vil også ha støtte for mange filtyper i denne.

Xbox video har allerede et godt utvalg filmer, og de får nye filmer før Netflix her i norge. Alle windows versjoner med media center kan kobles til xboxen for å streame video i hva enn format du ønsker.

 

fjernstyr netflix med kinect er vel essensen. kan bli kult. kan floppe.

 

Netflix på xbox360 støtter allerede kinect.

Lenke til kommentar

Ingen dum ide egentlig. Folk flest kommer ikke til å springe til butikken når den neste xboxen kommer, så det kan være greit å ha et billigere alternativ for de som ikke har lyst på en konsoll til 4000kr.

 

Jeg håper bare at Nextbox ikke må vente til 2014 slik at mini-xboxen skal få en jul for seg selv eller noe sånt....

  • Liker 2
Lenke til kommentar

Det mest irriterande opplegget med Xbox er at du betalar dobbelt opp. Mange av tenestene er kun tilgjengelege for dei med Xbox Live Gold, som ein altså må betale for. I tillegg må du då også betale for enkelte av tenestene i tillegg til det.Netflix til dømes: Kun tilgjengeleg for XBL Gold (så vidt eg veit). Ja, eg veit at det er tilgjengeleg på andre plattformer også, men det er ikkje poenget mitt.

 

Jeg føler meg ikke iritert engang av og betale gold, for det går til utvikling av patcher, vedlikehold av servere og sikkerhet. det er jo noen spill som ikke er til og redde fra hacking som f.eks. World at war, men spill som dette blir som oftest hacket på andre plattformer.

Lenke til kommentar
og de nyeste, fra siste nummer av bladet Xbox World (via TechRadar), hevder at maskinen vil ha bedre spesifikasjoner enn «det den mest innbitte PC-spilleren har på maskinen sin».

 

Jeg lurer på hvordan Microsoft får til noe sånn som beskrevet over til en rimelig penge og innpakning?

Lenke til kommentar

MiniXbox. You need Xbox Live Gold for use it. Price 250 dollars with 1 month free Xbox Live Gold

 

Meget dum ide må jeg si. Gi meg en ny maskin med rå hardware og mer eksklusiver IPer.

Når man må ha Gold for å bruke Netflix og Internet Explorer er jo også teit.

 

Ingen av mine andre maskiner må jeg ha abb over abb for å bruke en tjeneste.

På pc for eks eller PS3 trenger man en PS3 uten PS+ og du kan bruke netflix eller webbrowser

Endret av iToMaN
Lenke til kommentar

Det mest irriterande opplegget med Xbox er at du betalar dobbelt opp. Mange av tenestene er kun tilgjengelege for dei med Xbox Live Gold, som ein altså må betale for. I tillegg må du då også betale for enkelte av tenestene i tillegg til det.Netflix til dømes: Kun tilgjengeleg for XBL Gold (så vidt eg veit). Ja, eg veit at det er tilgjengeleg på andre plattformer også, men det er ikkje poenget mitt.

 

er derfor man har ps3, slipper det tullet der....

  • Liker 1
Lenke til kommentar

Enda en smart liten boks som skal tilby "tjenester"? Hvor mange sånne bokser skal man ha under TV'en nå?

Så mange som man selv har lyst på? En slik maskin hadde ikke vært ment for teknologientusiastene uansett.

 

Gi meg heller en skikkelig ny spillkonsoll med kraftig hardware og flotte spill!

Meget dum ide må jeg si. Gi meg en ny maskin med rå hardware og mer eksklusiver IPer.

Faen, ikke gidd å lag en Mini-Xbox! Hvor er Xbox 720?!

Kanskje det kan være lurt å lese artikkelen før dere poster? Ifølge ryktet er mini-xboxen en av to nye maskiner som skal komme ut i 2013. Den andre blir en fullblods nestegenerasjons konsoll. Endret av Leflus
Lenke til kommentar

MiniXbox. You need Xbox Live Gold for use it. Price 250 dollars with 1 month free Xbox Live GoldMeget dum ide må jeg si. Gi meg en ny maskin med rå hardware og mer eksklusiver IPer.Når man må ha Gold for å bruke Netflix og Internet Explorer er jo også teit.Ingen av mine andre maskiner må jeg ha abb over abb for å bruke en tjeneste.På pc for eks eller PS3 trenger man en PS3 uten PS+ og du kan bruke netflix eller webbrowser

Er den en mindre versjon av xbox360, ala PS3 slim?

Gir veldig liten mening å lansere noe med en annen platform som er ikke kompatibel, svakere og koster det samme som xbox360.

Det er det artiklen gir intrykk av.

Lenke til kommentar

Så mange som man selv har lyst på? En slik maskin hadde ikke vært ment for teknologientusiastene uansett.

 

Kanskje det kan være lurt å lese artikkelen før dere poster? Ifølge ryktet er mini-xboxen en av to nye maskiner som skal komme ut i 2013. Den andre blir en fullblods nestegenerasjons konsoll.

Så mange som man selv har lyst på? En slik maskin hadde ikke vært ment for teknologientusiastene uansett.

 

Kanskje det kan være lurt å lese artikkelen før dere poster? Ifølge ryktet er mini-xboxen en av to nye maskiner som skal komme ut i 2013. Den andre blir en fullblods nestegenerasjons konsoll.

Ingen tvil om hva allmennheten kommer til å kjøpe; den billige. Da sitter man igjen med en kraftkonsoll ingen gidder lage spill til.

Lenke til kommentar

Gir veldig liten mening å lansere noe med en annen platform som er ikke kompatibel, svakere og koster det samme som xbox360

Jepp. Det er svært tvilsomt at den kommer til å koste like mye eller mer enn 360 gjør i dag. Spesielt om den har svakere hardware enn Xbox 360.

 

Ingen tvil om hva allmennheten kommer til å kjøpe; den billige. Da sitter man igjen med en kraftkonsoll ingen gidder lage spill til.

Det kommer an på hvor mye maskinene kommer til å koste. Jeg tror egentlig at Nextbox kommer til å være for dyr for massene uansett om det blir noe av denne miniboxen eller ikke. Xbox 360 fløy ikke ut av hyllene til å begynne med den heller. Det skader ikke å ha et billigere alternativ, så lenge Nextbox ikke koster 599$.
Lenke til kommentar

Flertallet av svar i denne tråden:

"Siden jeg personlig ikke er interessert, så er dette meningsløst og hva faen driver dere med MS?"

 

Kanskje noe å tenke på at ikke alle tenkelige og utenkelige produkter er ment for hver enkelt av dere?

 

Tror ellers dette er et fornuftig initiativ som kan gi 360 noe av det samme livet som PS2 nøt etter at PS3 kom på markedet.

  • Liker 2
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...