Gå til innhold

Vil gjenskape gudesjangeren (Android, iPad, iPhone, PC)


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Hvis jeg kan prosentvis av overskuddet relativt til det jeg donerer er jeg villig til å bidra, men jeg har bidrat til ganske mange prosjekter gjennom "crowdfunding" og flere av dem har til tross over-finansierting, ikke gitt resultater.

 

Jeg har ikke problemer med å risikere pengene mine på et morsomt spillkonsept, men jeg begynner å få øynene opp for hvor mye penger et slikt prosjekt kan tjene. Og jeg vil ha litt igjen! en liten andel i cash/aksjer er alt jeg ber om ;-)

  • Liker 5
Lenke til kommentar

Det er jo artig med spill. Men, jeg fikk ikke den helt store feeling for dette konseptet. Hva er så spesiellt med det.

 

Vi har hatt Sim-ditt og datt spill, Civ-spill, Warcraft og en rekke spill.

 

Reklamevideoen var fint laget, men den inneholdt ikke noe som virkelig gjorde meg nysgjerrig.

 

Så tenkte jeg litt på navnet de har valgt. Godus, ja ok. Briter, ok.

Tenkte på at navnet kunne spille på f.eks. "God in the US", hehe.

Lenke til kommentar

Skal helt klart følge med på dette, men er redd det kommer til å lide av det samme alt annet lider av i disse dager.. =/

Topp grafikk og elendig, simpelt gameplay.

Black & White var det første gude spillet jeg prøvde, og til og med i dag er en av de kuleste spill opplevelsene jeg har hatt i denne/strategi sjangeren.

Jeg sa B&W ikke B&W2, for da ble alt det som gjorde ting bra borte, hvor ble det av multiplayer!?

 

Litt senere fikk vi From Dust av ubisoft, noe jeg trodde skulle være i samme gate, men var bare så og si en fysikk simulator.

 

Ta det som var bra fra B&W1, LEGG TIL det som var bra i nr2 så kanskje det kan bli bra.

Lenke til kommentar

Jeg har skjønt at han er entusiastisk, og lover mer en han kan holde, men jeg blir veldig entusiastisk bare av å høre på han. Jeg skal prøve å ikke bli for entusiastisk, men dette kan gå riktig vei hvis de ikke roter det til! ;P

 

Gudespill alla Populous og Dungeon Keeper? *sikle*

Lenke til kommentar

Nye oppdateringer hver dag denne uken: http://www.kickstarter.com/projects/22cans/project-godus/posts

Se videoene! Mange konsepter som faller i smak hos meg hvertfall!

 

Jeg backer med £15! Det inkluderer en kopi når det er ferdig + beta tilgang for tidlige backere. Jeg har backet andre spill tidligere og hatt utallige timer med morro med tidlige utgaver igjennom utviklingen! Gleder meg til Godus!

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...