Gå til innhold

- BlackBerry 10 vil erstatte tradisjonelle PC-er


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Ser litt samme problemet her som problemet med Ubuntu for Android; docking. Om du docker mobilen blir den brått veldig vanskelig å bruke som telefon. De færreste låser telefonen sin til PCn når de kommer på jobb.

 

Vi trenger en trådløs løsning, kanskje via Wifi Display, og mulig en enkel trådløs lading ala. Nexus 4. Da kan mann lett snappe med seg mobilen om nødvendig :)

Lenke til kommentar

Jeg lurer på hvor artikkelforfatteren har det fra at RIMI er ute å kjører økonomisk? Det stod ingenting om det i kildene du linket til...... Jeg følger godt med på internasjonal teknologi og spesielt nordamerikanske nettsider. Situasjonen i RIM er mye mer nyansert enn slik du beskriver den i artikkelen. De har en voksende kundebase på verdensbasis, men sliter spesielt i USA. Det gjør at spesielt amerikanske medier har kommet med mye negativt om RIM de senere årene. 

 

Etter det jeg har funnet ut har RIM rikelig med penger på bok og har ingen økonomiske problemer. At de har sagt opp mange medarbeidere og solgt unna fly etc. kommer som en følge av en opprydding i konsernet. De to grunnleggerne trakk seg ut av selskapet og tyske Torstein Heins kom inn som CEO. Dette har ført til en ny giv og det var nødvendig å trimme selskapet for fremtiden. Så vidt jeg vet har RIM hatt opptil 20.000 ansatte på verdensbasis, men er nå nede i ca 17.000..... De har i samme perioden kjøpt opp flere selskaper med tanke på fremtiden. Noe som også er et tegn på at de ikke er på vei ut av markedet. 

 

Jeg håper du kan sjekke kildene dine bedre i framtiden og være mer presis i dine artikler

Lenke til kommentar
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...