Gå til innhold

Nytt Uncharted-spel kunngjort (Vita)


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Ser ut til at Sony er fast bestemt på å drepe Uncharted-serien før PS4 kommer på banen. Slik de ofte gjør når de først har bygget opp en grei merkevare.

 

Ikke at jeg bryr meg, da kan de heller fokusere på å lage noe nytt. Naughty dog har jo allerede begynt å gå over til andre ting, med the last of us, og det skulle ikke forundre meg om de har laget sitt siste Uncharted spill (selv om ingen nok vil innrømme det enda).

 

 

Lenke til kommentar

Ser ut til at Sony er fast bestemt på å drepe Uncharted-serien før PS4 kommer på banen. Slik de ofte gjør når de først har bygget opp en grei merkevare.

 

Ikke at jeg bryr meg, da kan de heller fokusere på å lage noe nytt. Naughty dog har jo allerede begynt å gå over til andre ting, med the last of us, og det skulle ikke forundre meg om de har laget sitt siste Uncharted spill (selv om ingen nok vil innrømme det enda).

Det flotte med Naughty Dog er at de ikke resirkulerer spillseriene sine til døde bare for å trekke penger ut av forbrukerne. Uncharted har utspilt sin rolle og Naughty Dog har gjort det de kan, så nå kommer Sony til å melke serien et par år før den begraves.

 

Når de først skulle lage en spin-off burde de vel heller gått for en 2D plattformer/puzzler eller noe sånt, istedet for dette... kortspillet eller hva det nå er.

 

Edit: Orket meg til å se traileren, her var jeg nær ved å gjespe kjevene ut av ledd. Dette spillet er så langt unna Uncharted som det går an å komme.

Endret av Samaritan
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...