Gå til innhold

Microsoft og Sony takket nei til Wii-teknologien


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

det må jeg si, jeg viste ikke helt og har egentlig aldri brydd meg, men jeg skjønner nå at Wii'en har vært en stor suksess! 97 Millioner og de startet salget med profitt for hver konsoll. Men motion controller er ikke helt noe for meg men de fortjener skryt for det der! :o

Jeg er selv mere en PS3 fanboy, haha men den siste uka så har jeg sittet å skreve et Essay om hvor teite Sony var med produksjonen og lanseringen av deres PlayStation 3. ( PS3 solgte 3,5 millioner konsoller de 4,5-5 første månene, og de tapte $926 Millioner bare på å selge konsollen... )

Lenke til kommentar

Når det er sagt, av de 3 vi har nå, er Wii Motion + fortsatt hakket bedre/nøyaktig for min del. (her kan Sony/MS ta igjen tronen neste år selvfølgelig)

 

Gleder meg til Wii U, jeg. Føler ikke den store spenningen rundt meg slik Wii lanseringen var, men etter å ha sett BO2 på Wii U ble jeg solgt. God gafikk + Motion+ aim = morro.

Lenke til kommentar

vell for og være ærlig, så er wii moten før den fekk ekstra tingen man setter på enden ekstremt dårlig, men er etterpå den fekk den ganske bra for min del. selv om foretreker og ikkje veive så mye

 

 

ville vært morsomt om han hadde hatt eit nytt møte med microsoft og dei karene som sa dei kunne lage bedre var same karene bak kinect :tease:

Endret av BonBattery
Lenke til kommentar

Lol, ja jeg tviler ikke på historiene, og det er en åpenbar ironi her, samtidig som jeg tror det var best det endte slik for alle parter.

 

Det hadde jo ikke vært noen garanti for at Sony eller MS hadde lyktes hvis de hadde tatt til seg dette konseptet den gang. De ville nok heller aldri kunne ha pushet noe slikt på samme måte som Nintendo.

Det hadde vært alt for risikabelt for Sony som det på den tiden gikk veldig bra med, og totalt unødvendig for noen som er på vei oppover pga. sin kraftige "PC-konsoll", slik tilfelle var med MS.

 

Nintendo derimot, var nødt til å tenke nytt for å overleve, og så falt de for dette.

 

Tiden har jo dessuten vist at både MS og Sony lett fikk tak i tilsvarende, minst like bra teknologi, når de første trengte det.

Endret av g.i.r.l.
Lenke til kommentar

den påstanden at wii motion er bedre en ps3/x360 er noe sprøyt. det er bevist at både ps3 move og x360 kinetic gruser wii motion når det kommer til bedre nøyaktig..

 

så du ble solgt når du så bo2 på wii-u???... et spill som spiller på alle platformer og det bedre en wii-u. det er de eksklusive spillene som selger wii-u, og er en av de grunnene man kjøper nintendo i det hele tatt, ikke bo2...

 

du får slutte så drikke bleknings middel å trolle her på forumet..

 

Og du får gå ferdig grunnskolen og lære deg å skrive før du skriver på dette forumet.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...