Gå til innhold

Star Citizen dobler budsjettet (PC)


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Ja nå drar de vel snart forbi Project Eternity i total innsamling. Gleder meg veldig til begge. Liker hyppigheten de har hatt til å sende gi brukerne oppdateringer. 1-3 gode posts hver dag iht. hvilke mål de har møtt. Får håpe de oppdaterer i rimelig grad etter crowdfundingen er ferdig.

Lenke til kommentar

Man får livstid garanti på alle skipene man kjøper ved å gi penger i finansieringskampanje perioden, du slipper og miste skipene til pirater.

 

Du får også tilgang til alfa/beta utgavene, 3 dager igjen.

Gå til RSI å pledge

 

Jeg har forstått det slik at det er mulig selv når man har kjøpt spillet også? Du kjøper forsikring og får dermed hele skipet tilbake igjen skulle du miste det...

 

Forøvrig er jeg redd for at jeg i løpet av de neste dagene kommer til å svi av vesentlig mer penger enn hva som er sunt på dette spillet... Vurderer å gå for gold Citizens card med alt sitt fantastisk tilbehør, også håper jeg at de fortsetter å gi litt fordeler for folk som innehar spesielle Citizens Card senere ut i spillet ;)

Ellers blir det jo knall med alt ekstra de har slengt med utenom etterhvert som målene er nådd, f.eks. den dronen som de først ga ut... Venter til siste dagen for å se om jeg skal spytte mer penger i eller ikke...

Lenke til kommentar
Man får livstid garanti på alle skipene man kjøper ved å gi penger i finansieringskampanje perioden, du slipper og miste skipene til pirater.Du får også tilgang til alfa/beta utgavene, 3 dager igjen.Gå til RSI å pledge
Jeg har forstått det slik at det er mulig selv når man har kjøpt spillet også? Du kjøper forsikring og får dermed hele skipet tilbake igjen skulle du miste det...Forøvrig er jeg redd for at jeg i løpet av de neste dagene kommer til å svi av vesentlig mer penger enn hva som er sunt på dette spillet... Vurderer å gå for gold Citizens card med alt sitt fantastisk tilbehør, også håper jeg at de fortsetter å gi litt fordeler for folk som innehar spesielle Citizens Card senere ut i spillet ;)Ellers blir det jo knall med alt ekstra de har slengt med utenom etterhvert som målene er nådd, f.eks. den dronen som de først ga ut... Venter til siste dagen for å se om jeg skal spytte mer penger i eller ikke...

 

Du kan kjøpe forsikringer i spillet, da må du betale for disse, noe du kan slippe unna med og svi av penger nå. Garantien er vel at forsikringene blir gratis.

 

Er over Gold Citizens Card nå, nærmer meg Platinum Citizens Card

 

Spennende se hvordan Oculus Rift vil fungere i dette spillet, det er grunnen det har tatt helt av for min del, viktig med detaljer i VR

 

Lenke til kommentar

Jeg la meg på 35$ Digital Scout pledge på Kickstarter for en stund siden.

 

I motsetning til de fleste andre prosjekter på Kickstarter føler jeg Star Citizen maser veldig mye om ekstra penger. Allerede før man har sett noe særlig til hvordan det blir i praksis føles det som starten på noe Pay2Win. Skins er greit nok, men ekstra credits og romskip?

 

Og jeg som ikke engang liker å starte singel player spill med noe ekstra...

Lenke til kommentar

Ja, det var direkte kopiering det ja. La oss håpe at utviklerene ikke har planer om å kopiere noen ting til release versjonen

 

Greit nok, men jeg ser ikke helt fordelen med en 737 sin PFD i rommet, høyde og hva som er opp og ned er jo ganske urelevant og vanskelig å måle da det avhenger av referanse punktet du bruker.

Uansett, en litt morsom detalj de har slengt med.

Lenke til kommentar

har pledga 60dollah og vurderer og kjøpe spaceship shaped 16gb usb stick. Det jeg er mest redd for med dette spillet er lifetime insurance greiene de holder på med :(. Liker spill der du blir straffet hardt hvis du dør desverre ser dette ut til og helle mer mot wow etc penaltys, men burde vært mer likt eve online. oi jeg døde, får bare spawne i mitt nye skip og kjøre på videre. Med andre ord ikke så spennende pvp kamper for min del. Uansett tror jeg de blir en veldig bra singelplayer opplevelse

Lenke til kommentar

Du kan fint tjene pengene ingame, og kjøpe deg større skip på den måten. Skikkelige pay2win spill er vel basert på at du MÅ betale virkelige penger for å få visse forbedringer ? Faktum er jo at vi som kjøper større skip faktisk går glipp av den fine følelsen det er å bygge seg opp fra en liten flue til å faktisk bli noe.

  • Liker 1
Lenke til kommentar

Du kan fint tjene pengene ingame, og kjøpe deg større skip på den måten. Skikkelige pay2win spill er vel basert på at du MÅ betale virkelige penger for å få visse forbedringer ? Faktum er jo at vi som kjøper større skip faktisk går glipp av den fine følelsen det er å bygge seg opp fra en liten flue til å faktisk bli noe.

 

Sant sant, men tror nok ikke det var grunnen til at jeg valgte 250dollah tieren. Var vel mer det at det er 1. PC Only 2. Satt i rommet 3. Du kan gå utenfor romskipet 4. PC Only! 5. Chris Roberts.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...