Gå til innhold

Anmeldelse: Call of Duty: Black Ops II (PC, PS3, X360)


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Smak og behag. Selv foretrekker jeg glatt enspillerdelen til MW3 over BF3. Men det går definitivt motsatt når det kommer til flerspiller.

 

Storymessig er jeg helt enig. Men det sier vel mest om storyen til BF3, for MW3 var liksom ikke noen høydare det heller...

 

Jeg savner FPS-spillene som 'WoW'er meg på en SP campaign :(

  • Liker 2
Lenke til kommentar

Storymessig er jeg helt enig. Men det sier vel mest om storyen til BF3, for MW3 var liksom ikke noen høydare det heller...

 

Jeg savner FPS-spillene som 'WoW'er meg på en SP campaign :(

 

Veldig enig i dette, COD storyen er bedre enn BF sin, men det er som å si at pest er bedre enn kolera, når det i realiteten er bare "the lesser of two evils".

Jeg spiller begge spill mulitplayer, fordi av og til vil jeg ha hjerneløs kjapp skyting uten tanke på konsekvenser, og andre ganger vil jeg ha lagspill og oppdrag som krever litt mer. Ingen av de har vunnet meg over egentlig... Ender vel med at jeg prøver dette spillet også, om jeg finner det rimelig nok...

Lenke til kommentar
Gjest Slettet-10579

Jeg har nettopp spilt igjennom campaign-modusen til COD:BO II (og COD:BO I pluss resten av COD og BF/BF:BC-serien før det) og synes denne var ganske bra - og den var ikke for kort. Og - alle Jackie Chan-fans vet at man ikke skal slå av før rulleteksten er over *hint* Gutta i Treyarch har humor! Brukte noen timer på å komme gjennom, men gud bedre hvor scriptet alt var. MOH:WF tok 4 timer fra begynnelse til slutt, jeg ble ærlig talt bra lang i maska når jeg innså at det var slutten, altfor kort campaign for min del, men det er vel strengt talt multiplayer online som gjelder for begge disse.

 

Det er sjelden jeg spiller multiplayer pga RL og jobb, må av og til stikke av umiddelbart, og da er multiplayer lite gunstig så jeg skal ikke uttale meg om hvordan den delen av COD:BO II er. Men, jeg reagerer litt på Dassen som forumveileder sin uttalelse om at "drittungene forsvinner fra BF3". Jeg hadde trodd at en forumveileder var mer nøytral. De gangene jeg har spilt BF3 online har jeg holdt meg til servere hvor det bare er voksne folk, 30+ og har ingen dårlige erfaringer med det.

 

Jeg er ikke spesielt fan av Sith-holdninger; enten BF eller COD og hvor den som spiller det andre spillet tilhører the dark side.

 

Jeg tror disse to produsentene trenger hverandre for å pushe utviklingen og innovasjonen, hvor skulle ellers incentivet komme fra om ikke fra konkurranse? Det blir litt som at den eneste artisten som skulle lage musikk var Justine Bieber ;)

 

Drittsekker finner man overalt, i alle spill, på alle forum. Derav moderatorer og gamemasters.

 

Jeg ønsker dere alle en bra spilldag - enjoy!

  • Liker 4
Lenke til kommentar

Men, jeg reagerer litt på Dassen som forumveileder sin uttalelse om at "drittungene forsvinner fra BF3". Jeg hadde trodd at en forumveileder var mer nøytral.

 

En forumveileder, moderator og/eller administrator har vel så vidt meg bekjent lov til å være så unøytral han/hun vil i sine meninger så lenge man ikke bryter retningslinjene.

 

Ellers så er jeg enig i resten av posten din sånn egentlig, bare lurer. Har du også spillt CoD og CoD UO? :)

Endret av Stoddart
Lenke til kommentar
Gjest Slettet-10579

@Stoddart: COD United Offensive har jeg ikke spilt. Vil du anbefale det? Innholdet er viktigere enn grafikken for min del, så selvom det er fra 2004 spiller det liten rolle.

Lenke til kommentar

Det beste med nye COD utgivelser er at drittungene forsvinner fra BF3 i noen måneder fremover.

 

Ja, ikke sant... så får dere "voksne" være i fred med dataspillet deres... Minner meg om når en far er alene hjemme, og endelig kan leke med GI Joe figurene til sønnen sin... Yay!

Lenke til kommentar

Ja, ikke sant... så får dere "voksne" være i fred med dataspillet deres... Minner meg om når en far er alene hjemme, og endelig kan leke med GI Joe figurene til sønnen sin... Yay!

Det er jo ikke til å stikke under stol at når "kidza" (trenger ikke være 12 år, kan likegodt være en useriøst 50 åring) spiller CoD-style på BF3 så ødelegger gjerne det litt...

 

@Stoddart: COD United Offensive har jeg ikke spilt. Vil du anbefale det? Innholdet er viktigere enn grafikken for min del, så selvom det er fra 2004 spiller det liten rolle.

 

Æh, tja. SP var ikke like god som CoD, selvom den hadde ett par interessante oppdrag. Ble litt MW2 ish på en måte. Samme spillmotor, samme grafikk, bare nye oppdrag. Får du det kjempebillig (tror jeg så det for 10 EUR på steam her om dagen) så er det etter min mening bedre enn mange av de nyere i CoD franchisen. Multiplayer på CoD og CoD UO er desverre nede i 2-3 servere med folk på. Det var jo der UO hadde sin store styrke. Det beste fra CoD, og noe av det beste fra BF samlet. Det klarte aldri CoD-serien å oppnå igjen.

 

Ahh, nostalgi.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...