Gå til innhold

Newell bekrefter Source 2


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

"? Vi har jobbet med Valves nye spillmotorgreier en stund, vi venter vel egentlig bare på et spill å rulle det ut med."

 

Satser på at Half-Life 3 eller Episode 3 får den ære å sette i gang nettopp Source 2 Engine spillelista.

Skulle nok blåst bort sansene :p

Endelig litt info om hva de holder på med på Valve. At de ikke BARE bader i penger.

Lenke til kommentar

Godt nytt dette! Vil vel vere naturleg å la Source 2 debutere i HL-universet ja. Det er i alle fall lov å håpe! Dette står jo i kontrast til det Newell sa for ikkje så alt for lenge sidan (eller det er kanskje ei stund sidan no?) om at dei heller vil oppgradere Source enn å lage ein helt ny motor, men eg klagar ikkje.

Lenke til kommentar

Dette ser veldig interessant ut, håper det bærer gode frukter det her.

Jeg tviler på at Ricochet blir brukt som ett kodenavn i denne sammenhengen, men at det faktisk er oppfølgeren til klassikeren ''Ricochet'' som er ett gammelt futuristisk spill der det er om å hoppe på platformer og samtidig kaste ringer for å drepe motstandere. Det kan minne veldig om Tron. Her er Link for dere som er interesserte http://store.steampowered.com/app/60/

Lenke til kommentar

Dette har jeg tenkt lenge og at er grunnen til at HL3 lar vente på seg. Blir litt skuffet om de nå skal slippe HL til denne generasjons konsoller..

 

Valve er pinlig klar over at det er på PC de er kongene på haugen. Om HL 3 blir sluppet sammen med neste eller denne generasjon(en) av konsoller så er nok det heller en tilfeldighet enn en planlagt handling. Personlig tviler jeg på om det finnes noe særlig økonomisk motivasjon for å lage kompatibilitet i Source 2 for dagens konsoller. Det blir som å gjøre Frostbite kompatibel med PS 2.

Lenke til kommentar
  • 1 måned senere...

Source Engine 2 tror jeg blir stort! Source Engine var jo, og er ganske bra enda. Du kan jo tenke tilbake på den tiden når Source Engine var nytt, både effekter og fysikk var veldig bra. Lyden gikk også godt sammen med effektene!

 

Hvis de bygger på samme gode oppskrift idag med HL3, så vil det bli et av de beste spillene, uten tvil! HL2s gameplay er noe helt for seg selv! Og grafikken, animasjoner og effekter var noe som var med på å lage den fantastiske stemningen i spillet! Så det er logisk å se frem til Source Engine 2 i denne sammenhengen!

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...