Gå til innhold

Anmeldelse: LittleBigPlanet Karting (PS3)


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Lokal flerspiller fungerer veldig bra det. Man kan spille opptil fire stykker sammen på en oppdelt Tv-skjerm, og historiemodusbanene blir straks morsomme med en venn. Likevel ligger mesteparten av spenningen (iallefall i mine øyne) i å prøve ut baner på nettet – også når jeg spiller Karting med venner på besøk.

 

Skulle man ikke ønske eller ha mulighet til å gå på nettet, får man uansett god underholdning i frakoblet modus. Karakteren jeg gav reflekterer hovedsakelig denne delen av spillet, mens samfunnet på nettet kan gjøre LittleBigPlanet enda bedre.

Endret av Tesgah
Lenke til kommentar

Men Eurogamer skriver f.eks. at det er en veldig tungvin løsning for lokal multiplayer, da det ikke finnes tournaments eller mulighet til å sette opp lister over levels, men at man må velge bane mellom hver runde.

 

Det er riktig det, men at det er en veldig tungvint løsning er å ta hardt i. I lengden går det bort en del tid - spesielt siden Karting har et litt krunglete system for valg av baner - men jeg opplevde det ikke som et altfor stort problem. For de som ønsker bane på bane fortest mulig ville en liste (eller en turneringsordning) vært veldig forenklende.

 

Takk for at du påpekte at lokal flerspiller mangler i teksten. Jeg skjønner ikke helt hvordan jeg glemte å omtale den delen, men jeg skal få det rettet så fort som mulig. LittleBigPlanet Karting er uansett gøy lokalt, selv om det kunne vært mer strømlinjeformet.

Lenke til kommentar

Vanskelig å vite om man skal plukke opp spillet når karakterene varierer fra pressfire.no's terningkast 2 - som jo er en *veldig dårlig* karakter - til 7/10 her.

 

Pressfire sin anmeldelse fokuserer mye på at banene er dårlige, har feil (vedkommende opplevde flere ganger å sitte fast), og at våpnene er såpass dårlig balansert at det føles feil - hva er din mening på disse punktene? Man kan vanskelig sammenligne karakterer direkte, men hvordan er det mulig å komme til så vidt forskjellige konklusjoner?

Lenke til kommentar

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...