Gå til innhold

Ofte stilte spørsmål om FIFA 13-turneringen


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Hentet fra artikkelen:

 

Hva gjør jeg dersom jeg ikke får kontakt med motstander, han ikke møter opp til avtalt tid og kampen derfor ikke blir spilt?

 

Dersom motstander ikke gir lyd fra seg innen 10 minutter etter trekning, kan du rapportere kampen som vunnet på «walkover». Du er da videre i turneringen. Dersom motstander hevder det samme om deg, eller dere av en eller annen grunn ikke klarer å få kampen i gang, vil det bli loddtrekning.

Lenke til kommentar

Jeg fikk en melding av fifanm på mobilen at jeg hadde vunnet 2 billetter til en valgfri kamp, men når jeg skriver info, så kommer det opp at jeg ikke kan sende meldingen. Er dette sant, eller er det bare tull?

Vi arrangerer ikke NM i FIFA, og har aldri sendt ut noe om gratisbilletter til valgfri kamp. Dersom det likevel står at Gamer's Paradise er avsender i denne meldingen, så må du gjerne videresende den til [email protected]. Det er ikke bra dersom noen misbruker vårt navn.

 

Lenke til kommentar

Leste gjennom reglene. Er det ikke lov å endre på formasjon og lagopstilling med laget du spiller med???

 

Følgende står i reglene: "Ingen egendefinerte lagoppstillinger eller «Virtual Pros». Alle standardlag i spillet er greit å bruke."

 

Det må være originale lag men du kan sette inn spillere fra benken eller endre på formasjonen like før eller under selve kampen.

 

Lenke til kommentar

Min motstanderen juksa og gikk videre til neste runde ! - han raporterte en feil resultat der han hadde seier og jeg hadde tap - men det var det motsatt ! - hvordan kan en stor hjemmeside ikke har kontroll over alle kampene som spilles gjennom nettet ! - hvem som helst kan benekte resultatet og jukse enkelt og greit. er så missfornøyd med hele systemet dere har etter jeg spilte min første kamp og tok en lovlig seier. men dere tok en feil avgjørelse uten å sjekke hvem som sa sannheten !!! - håper at det blir en lærepenger for dere !!!

Lenke til kommentar

Min motstanderen juksa og gikk videre til neste runde ! - han raporterte en feil resultat der han hadde seier og jeg hadde tap - men det var det motsatt ! - hvordan kan en stor hjemmeside ikke har kontroll over alle kampene som spilles gjennom nettet ! - hvem som helst kan benekte resultatet og jukse enkelt og greit. er så missfornøyd med hele systemet dere har etter jeg spilte min første kamp og tok en lovlig seier. men dere tok en feil avgjørelse uten å sjekke hvem som sa sannheten !!! - håper at det blir en lærepenger for dere !!!

 

Send bilde som bevis??

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...