Gå til innhold

Nå begynner Norges største FIFA 13-turnering


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Når blir de listene satt opp?

 

Du må sjekke inn 30 minutter før turneringen starter. Dette for å unngå at for mange blir sittende å vente på at en motspiller skal dukke opp, men hvor motspiller har glemt at han skal spille.

Listene vil deretter dukke opp på turneringssiden på klokkeslettet turneringen er satt til å starte.

Kampene finnes også under uspilte kamper.

Husk å bruke wår chat.

 

Skal man spille mot 5 forskjellige motstandere i kvalifiseringen, siden man skal spille 5 kamper?

'

 

Ja, det er helt riktig.

Så vil mann møte flere motstandere i sluttspillet.

 

Hei!

 

Jeg vant 4-3 over Mystiko etter ekstraomganger, men jeg glemte å rapportere seieren i all gledesrus. Det "Mystiko" valgte å gjøre var og registre en 3-2 seier til han, noe som er helt uakseptabelt.

 

Kan dere hjelpe meg? :hm:

 

MVH Aman

 

Dette er naturligvis svært leit. Jeg har svart din klage, som du helt riktig sendte inn.

Forøvrig må jeg henvise til å lese reglene og sette deg inn i hvordan du rapporterer resultatene.

Så vent et par minutter med seiersdansen, rapporter først ;)

 

Hvordan i .., finner jeg ut hvem jeg skal spille mot???????

 

Du må sjekke inn 30 minutter før turneringen starter. Dette for å unngå at for mange blir sittende å vente på at en motspiller skal dukke opp, men hvor motspiller har glemt at han skal spille.

Listene vil deretter dukke opp på turneringssiden på klokkeslettet turneringen er satt til å starte.

Kampene finnes også under uspilte kamper.

Husk å bruke wår chat.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...