Gå til innhold

Far Cry 3 er ferdig (PC, PS3, X360)


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Hvordan var det med Far Cry igjen -trenger man å ha spilt de forrige spillene for å klare historien? Er det som Half-Life (der jeg mener man må minst starte på HL2 for å spille EP2...) eller er det nye folk, på nytt sted? :D

 

FC1 og FC2 var i alle fall uavhengige av kvarandre, og basert på det eg har sett av FC3 så blir nok også det tredje spelet eit frittståande kapittel.

 

 

 

Men eg skal uansett vente eit par veker før eg eventuellt kjøper FC3, eg kjøpte FC2 tildlig og eg angrer egentlig på det. FC2 var på langt nær like godt som FC1.

 

Håper dei får retta på dette i FC3.

  • Liker 1
Lenke til kommentar

"Spillet er ferdig"

 

Xbox 360 versjonen er sikkert ferdig nok, men tviler på at PC versjonen er. Men de har jo sluttet med DRM såvidt jeg har forstått, så kanskje de ikke skuffer.

 

Tror nok jeg tester til PC før jeg kjøper, har ikke full tillitt til ubisoft enda.

Som sagt, alt de har vist fram av spillet til nå har vært fra PC-versjonen (det har de sagt selv). Med tanke på at de første videoene vel kom i 2011 betyr det at det ikke vil være snakk om noen konsoll til PC-port siste måneden. Merk at PC-versjonen heller ikke blir utsatt slik som de andre spillene til Ubisoft, som ytterligere tyder på at de har jobba med PC-versjonen all along. En dev sa vel også at han er PC-gamer og at han vil at PC-utgaven skal være den ultimate, men at de gjør alt de kan for at også konsoll-versjonene skal bli gode. Jeg har trua!

Endret av Dellers
Lenke til kommentar

Som sagt, alt de har vist fram av spillet til nå har vært fra PC-versjonen (det har de sagt selv). Med tanke på at de første videoene vel kom i 2011 betyr det at det ikke vil være snakk om noen konsoll til PC-port siste måneden. Merk at PC-versjonen heller ikke blir utsatt slik som de andre spillene til Ubisoft, som ytterligere tyder på at de har jobba med PC-versjonen all along. vel også at han er PC-gamer og at han vil at PC-utgaven skal være den ultimate, men at de gjør alt de kan for at også konsoll-versjonene skal bli gode. Jeg har trua!

 

"En dev sa" Før hvert nye Call of Duty (etter World at War), har det blitt sagt "vi skal lage så bra spill vi kan".

Etter min mening har dette aldri skjedd.

 

Men, får prøve før jeg sier så mye mer, kan jo være. Har ikke fulgt med stort på utviklingen, får se på launch.

Lenke til kommentar

Husk på at de (Infinity Ward/Treyarch) lager spillet til konsoll og porter til slutt. Her har de jobba med PC-versjonen hele veien. Derfor tror jeg faktisk at PC-versjonen blir veldig god. Far Cry 2 var jo også knallers på PC teknisk sett. Så nesten like pent ut som Crysis og kjørte flere ganger bedre.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...