Gå til innhold

THQ utsetter alle sine stortitler (PC, PS3, X360)


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Ble bekymret da jeg leste "finansåret 2014", men er det bare fra april går det bra likevel. Liker også at de får tiden de trenger, så utsettelsen ikke skyldes mangel på penger osv. Gleder meg som en unge til South Park-spillet, til tross for at jeg følger med på serien mest av gammel vane. South Park er South Park. Selv på det dårligste er det fortsatt interessant. :)

  • Liker 1
Lenke til kommentar

Husker Red Alert var til Playstation.. ikke en god opplevelse! :p

 

Jeg synes det fungerte greit, spiller det avogtil på hytta. Det var merkbart bedre grafikk på PS-versjonen enn den på PC. Playstationversjonen kom senere. Man kunne kjøpe mus til PS, og også Warcraft2 på PS hadde bedre grafikk enn PC-utgaven.

Endret av Thrillseeker
Lenke til kommentar

Jeg synes det fungerte greit, spiller det avogtil på hytta. Det var merkbart bedre grafikk på PS-versjonen enn den på PC. Playstationversjonen kom senere. Man kunne kjøpe mus til PS, og også Warcraft2 på PS hadde bedre grafikk enn PC-utgaven.

Grafikken er nok ikke noe bedre, men mulig det er 'sterkere' farge i PS versjonen.

 

Uansett, RTS på konsoll har aldri vært noe gode greier.. :p

Lenke til kommentar

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...