Gå til innhold

Viaplay til Xbox 360


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Altså... en Xbox uten gull-medlemskap er egentlig ganske ubrukelig. På mange måter er gullmedlemskapet det man bør ha, om man faktisk skal bruke Xboxen til noe "fornuftig" ;)

 

Det å betale 29kr pr måned for Xbox gull er vel noe de fleste gamere på Xbox gjør allerede uansett, så å trekke det frem som noe ekstra negativt er litt tåpelig.

 

Lenke til kommentar

Jeg angrer meg litt for å ha kjøpt en xbox 360 tidligere, når ps3 er mye mer medie-sentrisk.

På ps3 kan man se blu-ray filmer, bruke nettverket uten ekstra kostnader og nå ting som netflix osv.

Mens på den jævla xboxen skal alt koste ekstra på grunn av det fordømrade xbox live gold dritten.

 

Fortsetter det slik på neste generasjon konsoller kan det godt hende jeg bytter leir.

Endret av VinterUlv
Lenke til kommentar

Jeg angrer meg litt for å ha kjøpt en xbox 360 tidligere, når ps3 er mye mer medie-sentrisk.

På ps3 kan man se blu-ray filmer, bruke nettverket uten ekstra kostnader og nå ting som netflix osv.

Mens på den jævla xboxen skal alt koste ekstra på grunn av det fordømrade xbox live gold dritten.

 

Fortsetter det slik på neste generasjon konsoller kan det godt hende jeg bytter leir.

 

Ikke når det gjelder filmleie i alle fall.

 

X360 var flere år ute før PS3 her og man trenger ikke noe gold for å få tilgang til det.

 

At man må ha gold for netflix er kanskje litt rart, men det vil nok bare bli mer slikt fremover på flere plattformer.

 

Sony krever jo at man har PSN plus for at man skal få tilgang til Viaplay streaming, akkurat som MS krever gold.

 

Så ingen særlig forskjell der.

Endret av Knuttsen
  • Liker 1
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...