Gå til innhold

- Microsoft vil kjøpe Netflix


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
]Hehe, Microsoft er flinke til å støtte platformer, se på Skype.

 

Rett meg om jeg tar feil, men hadde ikke Skype støtte for flere plattformer lenge før det ble kjøpt av Microsoft?

 

Likevel en spennende nyhet, dette med Xbox Music eller hva de kaller det kan jo bli veldig konkurransedyktig til Spotify :)

 

Lenke til kommentar
Om det blir Windows 8-only eller noe (om de får kjøpt), er det tilbake til piratkopiering for min del.

Jeg blir ikke overrasket hvis det kommer som metro-only app.

 

Skype var bedre før Microsoft kom

Apropos det ubrukelige og reklamefylte grensensittet og installasjonsprosessen til Skype, er det noen som husker hvor forferdelig reklameinfisert og brukerfiendtlig MSN var på slutten? Lever det fortsatt?

 

Ikke at jeg gidder å bli kunde av Netflix med de brukervilkårene de har nå, men hvis Microsoft skal gjøre samme "triks" som med Skype og MSN så kommer jeg nok ikke til å bli kunde selv med nye brukervilkår heller.

Lenke til kommentar

Apropos det ubrukelige og reklamefylte grensensittet og installasjonsprosessen til Skype, er det noen som husker hvor forferdelig reklameinfisert og brukerfiendtlig MSN var på slutten? Lever det fortsatt?

Det lever såvidt jeg vet kun via hotmail, altså integrert chat der.

 

Hva gjelder Skype så installerte jeg det akkurat som app her på Windows 8, det var mye lekrere og alt går via Store, så installasjonen går i bakgrunnen og på få sekunder. Like foreløpig det jeg ser i alle fall :)

 

Hvis dette vil føre til bedre utvalg så ville jeg vært fornøyd. Men vet jeg enda ikke hvilke fordeler og ulemper det vil gi oss forbrukere

 

Bedre utvalg har jeg tvil om, som jeg nevnte over har jeg heller tro på kombinert musikk og film/tv løsning. Jeg har troa på at det kan bli bra i alle fall

Lenke til kommentar

Apropos det ubrukelige og reklamefylte grensensittet og installasjonsprosessen til Skype, er det noen som husker hvor forferdelig reklameinfisert og brukerfiendtlig MSN var på slutten? Lever det fortsatt?

Det lever såvidt jeg vet kun via hotmail, altså integrert chat der.

 

Hva gjelder Skype så installerte jeg det akkurat som app her på Windows 8, det var mye lekrere og alt går via Store, så installasjonen går i bakgrunnen og på få sekunder. Like foreløpig det jeg ser i alle fall :)

 

Hvis dette vil føre til bedre utvalg så ville jeg vært fornøyd. Men vet jeg enda ikke hvilke fordeler og ulemper det vil gi oss forbrukere

 

Bedre utvalg har jeg tvil om, som jeg nevnte over har jeg heller tro på kombinert musikk og film/tv løsning. Jeg har troa på at det kan bli bra i alle fall

 

Utvalget er etter min mening det som har mest å si. Og ikke minst prisen, selvfølgelig.

Endret av HawkeyeFtw
Lenke til kommentar
]Hehe, Microsoft er flinke til å støtte platformer, se på Skype.
Rett meg om jeg tar feil, men hadde ikke Skype støtte for flere plattformer lenge før det ble kjøpt av Microsoft?Likevel en spennende nyhet, dette med Xbox Music eller hva de kaller det kan jo bli veldig konkurransedyktig til Spotify :)

 

Det har vel Netflix også, poenget er at jeg ikke har noe tro på at de skulle endre det ;)

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...