Gå til innhold

Her er Steve Jobs-yachten


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Jeg pleier å like båter som er designet lit annerledes, men her er det noe med linjene som kræsjer. Båtene til Wally er et godt eksempel på hvordan det kan gjøres. Kanskje kjenner noen igjen båten fra filmen "The Island".

 

Og jeg ser ingen problem med at rike mennesker bruker penger på seg selv. Det skaper arbeidsplasser. Husk at noen har bygget båten ved verftet i Nederland.

Lenke til kommentar

Jeg pleier å like båter som er designet lit annerledes, men her er det noe med linjene som kræsjer. Båtene til Wally er et godt eksempel på hvordan det kan gjøres. Kanskje kjenner noen igjen båten fra filmen "The Island".

 

Og jeg ser ingen problem med at rike mennesker bruker penger på seg selv. Det skaper arbeidsplasser. Husk at noen har bygget båten ved verftet i Nederland.

 

Om man ser borti ifra det moralske aspektet (som er langt mer subjektivt), så er det objektivt ikke det samme fordelingsmessig når rike bruker penger på luksus. Den samme summen brukt for å øke fattiges levekår ville også skapt arbeidsplasser.

 

AtW

  • Liker 1
Lenke til kommentar

Jeg pleier å like båter som er designet lit annerledes, men her er det noe med linjene som kræsjer. Båtene til Wally er et godt eksempel på hvordan det kan gjøres. Kanskje kjenner noen igjen båten fra filmen "The Island".

 

Og jeg ser ingen problem med at rike mennesker bruker penger på seg selv. Det skaper arbeidsplasser. Husk at noen har bygget båten ved verftet i Nederland.

 

Det er det latterligste argumentet jeg har hørt. Båter som dette koster mange hundre millioner å lage. Kostnadene fra utvikling til produksjon kan ikke forsvares med at det skaffer arbeidsplasser. Det skaffer rett og slett for få arbeidsplasser til det.

 

Forfatter bør nevne at det er Philip Starck som har designet båten...

 

Det bør kanskje også nevnes at han burde holde seg unna båt design...

Lenke til kommentar
Og jeg ser ingen problem med at rike mennesker bruker penger på seg selv. Det skaper arbeidsplasser. Husk at noen har bygget båten ved verftet i Nederland.

 

Det er det latterligste argumentet jeg har hørt. Båter som dette koster mange hundre millioner å lage. Kostnadene fra utvikling til produksjon kan ikke forsvares med at det skaffer arbeidsplasser. Det skaffer rett og slett for få arbeidsplasser til det.

 

Helt enig. Det er bedre at rikingene bygger en pengebinge og lar være å bruke pengene. De som bygde denne båten hadde nok hatt det bedre uten dette oppdraget.

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Og jeg ser ingen problem med at rike mennesker bruker penger på seg selv. Det skaper arbeidsplasser. Husk at noen har bygget båten ved verftet i Nederland.

 

Det er det latterligste argumentet jeg har hørt. Båter som dette koster mange hundre millioner å lage. Kostnadene fra utvikling til produksjon kan ikke forsvares med at det skaffer arbeidsplasser. Det skaffer rett og slett for få arbeidsplasser til det.

 

Helt enig. Det er bedre at rikingene bygger en pengebinge og lar være å bruke pengene. De som bygde denne båten hadde nok hatt det bedre uten dette oppdraget.

 

Oi, sarkasme. Imponerende. Poenget mitt var at det finnes et vel av ting her i verden som ville skapt langt flere arbeidsplasser for den samme summen.

Lenke til kommentar
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...