Gå til innhold

Google lanserer nettbrett med superskjerm


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Ser lovende ut dette, håper bare den ikke bruker like lang tid på å komme offisielt til norge som nexus 7. Da kommer den vell ikke før sommern nesten...

 

Insane oppløsning dog. For min del hadde det holdt med 1080p, men 720p filmer blir vell kanskje bedre på 2560*1600 da det skalerer godt, og de færreste har vell 1080p filmer på tableten.

 

Skulle også ønske at produsenter hadde satset mer på vanntette produkter. Digg å kunne ha med denne i jacuzzin.

 

Skal bli spennende å se benchmark tester.

Lenke til kommentar
Ladekontakten under er en såkalt "pogo pin"-kontakt. Det er altså ikke noe sted å stikke en kontakt, punktene skal bare berøre bunnen av en ladekrybbe.

 

Vil det si at en ikke kan bruke brettet mens det lader? Greit at det har lang batteritid, men jeg glemmer til stadighet å lade telefonen og tviler på at det blir noe bedre med et nettbrett...

Lenke til kommentar

Uff, fatter ikke at de presterer å komme med nok et produkt utn SD-kort...

 

Si du har en ca. 14 av 16GB igjen til egen bruk, så har du to spill på 2GB hver, et par på 500MB, et par GB med appdata, og div, så har du altså ~7GB igjen til musikk, film og tv-serier - som ihvertfall jeg gjerne har med litt av, når jeg skal ut å reise. For under 200kr får du set SanDisk klasse 19 kort på 32 GB, men, nei, det får jeg ikke lov å putte i. Jeg skal nemlig heller bruke Google Drive, med gode og billige 3g-tilkoblinger rundt om kring i verden, koste det jo bre et par hundre tusen (og tar et halvt år) å hente filene derifra i stedet...

  • Liker 6
Lenke til kommentar

Uff, fatter ikke at de presterer å komme med nok et produkt utn SD-kort...Si du har en ca. 14 av 16GB igjen til egen bruk, så har du to spill på 2GB hver, et par på 500MB, et par GB med appdata, og div, så har du altså ~7GB igjen til musikk, film og tv-serier - som ihvertfall jeg gjerne har med litt av, når jeg skal ut å reise. For under 200kr får du set SanDisk klasse 19 kort på 32 GB, men, nei, det får jeg ikke lov å putte i. Jeg skal nemlig heller bruke Google Drive, med gode og billige 3g-tilkoblinger rundt om kring i verden, koste det jo bre et par hundre tusen (og tar et halvt år) å hente filene derifra i stedet...

 

Kjøp en ordentlig laptop, problem solved. Asus er til å anbefale.

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Ladekontakten under er en såkalt "pogo pin"-kontakt. Det er altså ikke noe sted å stikke en kontakt, punktene skal bare berøre bunnen av en ladekrybbe.

 

Vil det si at en ikke kan bruke brettet mens det lader? Greit at det har lang batteritid, men jeg glemmer til stadighet å lade telefonen og tviler på at det blir noe bedre med et nettbrett...

Ifølge specs har den micro usb port, regner med at det skal gå ann å lade med den også.

Lenke til kommentar

Med ordentlig "airplay" support blir nog denna min nästa bräda. Otroligt nöjd med Ipad 2, men då den skall uppgraderas blir det nog Nexus 10. Hade passat om de lanserade den fysiskt i Usa nu till jul då jag skall dit. Kan man hoppas på 3000 kr för 64gb i usa?

 

Edit, kommer den inte i 64gb? Bara 16 eller 32?

Endret av mackanz
Lenke til kommentar

Uff, fatter ikke at de presterer å komme med nok et produkt utn SD-kort...

 

Si du har en ca. 14 av 16GB igjen til egen bruk, så har du to spill på 2GB hver, et par på 500MB, et par GB med appdata, og div, så har du altså ~7GB igjen til musikk, film og tv-serier - som ihvertfall jeg gjerne har med litt av, når jeg skal ut å reise. For under 200kr får du set SanDisk klasse 19 kort på 32 GB, men, nei, det får jeg ikke lov å putte i. Jeg skal nemlig heller bruke Google Drive, med gode og billige 3g-tilkoblinger rundt om kring i verden, koste det jo bre et par hundre tusen (og tar et halvt år) å hente filene derifra i stedet...

 

Da kan du ta med en USB minnepinne/kortleser og en USB adapterkabel for de filmene og TV-seriene du ikke har plass til der og da. Koster kanskje en hundrelapp mer, men nettbrettet er blitt billigere og raskere uten innebygget kortleser.

Lenke til kommentar

dette blir mitt nye nettbrettscrew iPad.dette blir mitt nye nettbrett, screw ipad. hatt det i mange år, og er litt lei.dette ser heftig ut, og for en pris!folk kommer til å se rart på meg mens jeg er på uni, men det blir verdt det :p

 

Hvorfor kommer de til å se rart på deg tror du?

Nesj, vet ikke, har bare fått for meg at det er sånn "har du ikke ipad er du teit" holdning etc. Men kan være bare noe jeg tror :p

  • Liker 1
Lenke til kommentar
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...