Gå til innhold

Liveblogg: Følg Windows Phone 8-lanseringen


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Dette blir spennende ja. Jeg håper egentlig på at det blir lansert flere telefoner. Ingen av de som har blitt lansert hittil har gitt meg "må ha følelsen".

 

Ativ S ser flott ut, men jeg er veldig, veldig skeptisk til det tynne plastdekselet som ser ut til å dekke batteriet. Hvis det er noe av den samme typen som var å finne på den første Galaxyen, så kan det være nok til å holde meg unna.

 

Lumia 920 er en tanke stor, har en del ramme rundt skjermen og har ikke plass til minnekort.

 

Lumia 820 fin størrelse, men jeg er derimot skeptisk til at det ikke er unibody. Den har også mye sort rundt skjermen og oppløsningen er ikke noe å rope hurra for.

 

8X mangler minnekort og ser ut som en litt kjipere versjon av Lumia-serien

 

My two cents. Operativsystemet syntes jeg derimot ser lovende ut. :)

Endret av LordErik
Lenke til kommentar

Microsoft?s Windows Phone Newsroom skal vise presentasjonen her:http://www.microsoft.com/en-us/news/presskits/windowsphone/Mitt syn på saken er at Ativ S har den beste størrelsen og ser bra ut, HTC X og S det beste designet og fargene, Nokia 920 det beste innholdet. Samtlige telefoner falt i pris iløpet av helgen. Bra.

 

At Ativ S har plass til minnekort og utskiftbart batteri er definitivt positivt.

  • Liker 1
Lenke til kommentar

Jeg har allerede bestilt Lumia 920, så det blir fint å vite mer. Grunnen til at jeg gikk for 920 i stedet for 8X er størrelsen på skjermen. Grunnen til at jeg gikk for 920 i stedet for Ativ S er kameraet. Generelt sett liker jeg designet, verdens raskeste mobilskjerm(?) og god erfaring med tidligere Nokia-telefoner. Tror det er en mobil som holder lenge. Kostet forresten bare 4343 kroner hos OneCall, så da ble prisen stort sett lik på alle modellene.

Lenke til kommentar

Noen som vet om det har noe praktisk verdi å kjøpe alle Samsung ATIV produktene ? Har de noe egen programvare som gjør at de "snakker" sammen eller lignende ?

Det blir jo synkronisering på tvers av de forskjellige enhetene med WP8,Win8 og Xbox.

Ellers håper jeg på noen nye mobiler.Ativ ser bra ut,men har alt for stor skjerm. Toppmodellene til Nokia og HTC mangler minnekort (og 920 er for stor og tung). Mens billigmodellene mangler på hardwarefronten.

 

  • Liker 2
Lenke til kommentar

Dette blir spennende ja. Jeg håper egentlig på at det blir lansert flere telefoner. Ingen av de som har blitt lansert hittil har gitt meg "må ha følelsen".Ativ S ser flott ut, men jeg er veldig, veldig skeptisk til det tynne plastdekselet som ser ut til å dekke batteriet. Hvis det er noe av den samme typen som var å finne på den første Galaxyen, så kan det være nok til å holde meg unna.Lumia 920 er en tanke stor, har en del ramme rundt skjermen og har ikke plass til minnekort.Lumia 820 fin størrelse, men jeg er derimot skeptisk til at det ikke er unibody. Den har også mye sort rundt skjermen og oppløsningen er ikke noe å rope hurra for.8X mangler minnekort og ser ut som en litt kjipere versjon av Lumia-serienMy two cents. Operativsystemet syntes jeg derimot ser lovende ut. :)

Tror ikke det tynne bakdekselet på Ativ S blir noe problem. Det er et veldig tynt bakdeksel på S3 også, men det sitter både godt og gir en god kvalitets følelse. Det beskytter nok ikke sånn allverdens, men jeg har mistet min S3 i bakken opptil flere ganger, med baksiden med, uten at den har tatt noen skade av det. Tviler på at det blir noe problem.

 

 

Lenke til kommentar
Dette blir spennende ja. Jeg håper egentlig på at det blir lansert flere telefoner. Ingen av de som har blitt lansert hittil har gitt meg "må ha følelsen".Ativ S ser flott ut, men jeg er veldig, veldig skeptisk til det tynne plastdekselet som ser ut til å dekke batteriet. Hvis det er noe av den samme typen som var å finne på den første Galaxyen, så kan det være nok til å holde meg unna.Lumia 920 er en tanke stor, har en del ramme rundt skjermen og har ikke plass til minnekort.Lumia 820 fin størrelse, men jeg er derimot skeptisk til at det ikke er unibody. Den har også mye sort rundt skjermen og oppløsningen er ikke noe å rope hurra for.8X mangler minnekort og ser ut som en litt kjipere versjon av Lumia-serienMy two cents. Operativsystemet syntes jeg derimot ser lovende ut. :)
Tror ikke det tynne bakdekselet på Ativ S blir noe problem. Det er et veldig tynt bakdeksel på S3 også, men det sitter både godt og gir en god kvalitets følelse. Det beskytter nok ikke sånn allverdens, men jeg har mistet min S3 i bakken opptil flere ganger, med baksiden med, uten at den har tatt noen skade av det. Tviler på at det blir noe problem.

 

Så lenge det ikke føles som tynn og billig plastikk, så går det greit. At det gjerne ikke beskytter all verdens har jeg ikke noen problemer med. Jeg har for øyeblikket en iPhone 4, så jeg er vant med å være forsiktig. ;)

  • Liker 1
Lenke til kommentar

Ja det er jeg klar over, men lurte på om Samsung hadde noe spesiell greie. Men har vel ikke det da, så da er det jo liten grunn til å kjøpe Samsung mob, selv om man funderer på Samsung nettbrett :)

 

Spør du meg hadde vel samsung om ikke det mest spesiele, det mest viktige. Nemmlig Minnekort plass!!

Lenke til kommentar
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...