Gå til innhold

Ukens podkast: Phantasy Star


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Ah, mitt første skikkelige RPG, begynte på det for første gang da jeg var 6 år. Skjønte ikke en drit, men spilte det likevel. Tok ca. 10 år å runde det, hadde jo ikke internett og google på den tiden. Lassic ble tatt etter ca. et par år, av faren min, men vi fant aldri slutten. Fy fader så digg å finne den hemmelige døra under palasset til Guvernøren alle årene etter det!

Lenke til kommentar

Ah, mitt første skikkelige RPG, begynte på det for første gang da jeg var 6 år. Skjønte ikke en drit, men spilte det likevel. Tok ca. 10 år å runde det, hadde jo ikke internett og google på den tiden. Lassic ble tatt etter ca. et par år, av faren min, men vi fant aldri slutten. Fy fader så digg å finne den hemmelige døra under palasset til Guvernøren alle årene etter det!

 

Nå får jeg lyst til å spille det igjen!

Lenke til kommentar
Nå får jeg lyst til å spille det igjen!
Prøvde faktisk å fyre opp SMS-en forrige jul, men det er ikke så lett når dagens TV-er ikke har antenneinngang. Ser ikke ut som om det er så lett å få tak i overganger heller. Kanskje prøve å få tak i en gammel TV og gi det et nytt forsøk denne jula? Hmmm... :)

 

Hmm, min TV har antenneinngang og er fra ifjor? Det burde jo uansett gå an å få tak i en coax converter eller noe sånt. Eller du kan kjøpe deg Sega Mega Drive Collection på PS3/Xbox :) Der følger Phantasy Star I med som en unlock.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...