Gå til innhold

Assassin's Creed III knuser rekordar (PC, PS3, Vita, WiiU, X360)


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Skulle til å skrive at dette var trist, siden det er Ubisoft det er snakk om. Men så ser jeg landskapet de har laget. Endelig et spill i mer tempererte omgivelser og ikke bare ørken/jungel!

 

Kanskje jeg skal gidde å sno meg gjennom den umodne historien i Assansins Creed spillene for å løpe rundt i landskapene.

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Ikke uventet med tanke på en uber casual franchise som Assassin' Creed. Snikespillenes Call of Duty.
Assassin's Creed er en bra serie.Call of Duty er en bra serie.Sånn er det bare.

 

Syns ikke at assasins creed er så melket som COD da. Men for min del så VAR cod bra serie. Synes det er alltid noe nytt med AC spillene. Det holder liksom ikke med nye våpen, historien må også videre, nye omgivelser. Synes at COD har gjort det dårlig på det området...

 

Lenke til kommentar

Ikke uventet med tanke på en uber casual franchise som Assassin' Creed. Snikespillenes Call of Duty.

 

Assassin's Creed er en bra serie.

Call of Duty er en bra serie.

 

Sånn er det bare.

Singstar er en bra serie.

Sims er en bra serie.

Wii Sports er en bra serie.

Angry Birds er en bra serie.

 

Sånn er det bare.

 

Der er jeg uenig. Jeg vet ikke om du på en bisarr måte prøver å sammenligne disse spillene, men det funker heller dårlig. Både AC og COD er serier som har rikelig med dybde, men man må være villig til å lete etter den selv.

Lenke til kommentar

Ikke uventet med tanke på en uber casual franchise som Assassin' Creed. Snikespillenes Call of Duty.

 

Assassin's Creed er en bra serie.

Call of Duty er en bra serie.

 

Sånn er det bare.

Singstar er en bra serie.

Sims er en bra serie.

Wii Sports er en bra serie.

Angry Birds er en bra serie.

 

Sånn er det bare.

 

Der er jeg uenig. Jeg vet ikke om du på en bisarr måte prøver å sammenligne disse spillene, men det funker heller dårlig. Både AC og COD er serier som har rikelig med dybde, men man må være villig til å lete etter den selv.

Det er egentlig ingen sammenligning, men jeg prøver å vise at det kommer an på øyet som ser. Og alle spillene jeg nevnte har også rikelig med dybde, bare man gidder å bruke tid på de. Men alle seriene vi har nevnt nå har til felles at de er enkle å sette i gang med og dessuten være brukbart god i, uten at det krever for mye. Man finner dybde for de som ønsker det, men for brorparten av brukerbasen er disse spillene enkle og tilgivende. Derfor er de også umåtelig populære.

Lenke til kommentar
Er så enig med deg. Spillet har ingen vanskelighetsgrad, og det lille som er av historie er så langt fra intelligent/dyp som det kommer.

Tull og tøys. Det er vanskelig nok om man prøver å få til alt 100%. Spill som krever mer enn 5-6 forsøk per mellomlagring er ikke morsomme. Historien fungerer som ei kule den. Hva Ibsen-fanatikere o.l. mener er revnende likegyldig, da den virkelige verden er enklere enn som så.

Endret av Dellers
  • Liker 2
Lenke til kommentar

Ikke uventet med tanke på en uber casual franchise som Assassin' Creed. Snikespillenes Call of Duty.

 

Assassin's Creed er en bra serie.

Call of Duty er en bra serie.

 

Sånn er det bare.

Singstar er en bra serie.

Sims er en bra serie.

Wii Sports er en bra serie.

Angry Birds er en bra serie.

 

Sånn er det bare.

 

Der er jeg uenig. Jeg vet ikke om du på en bisarr måte prøver å sammenligne disse spillene, men det funker heller dårlig. Både AC og COD er serier som har rikelig med dybde, men man må være villig til å lete etter den selv.

Det er egentlig ingen sammenligning, men jeg prøver å vise at det kommer an på øyet som ser. Og alle spillene jeg nevnte har også rikelig med dybde, bare man gidder å bruke tid på de. Men alle seriene vi har nevnt nå har til felles at de er enkle å sette i gang med og dessuten være brukbart god i, uten at det krever for mye. Man finner dybde for de som ønsker det, men for brorparten av brukerbasen er disse spillene enkle og tilgivende. Derfor er de også umåtelig populære.

 

Eneste spillet du nevnte med dybde er jo The Sims. Men uansett, skjønner ikke hvor denne oppfatningen kommer fra at det er lett å være god i Call of Duty. Prøv å spille mot de som er med i turneningsscenen, så finner du fort ut hva det betyr å være god i COD.

Lenke til kommentar

Ikke uventet med tanke på en uber casual franchise som Assassin' Creed. Snikespillenes Call of Duty.

 

Assassin's Creed er en bra serie.

Call of Duty er en bra serie.

 

Sånn er det bare.

Singstar er en bra serie.

Sims er en bra serie.

Wii Sports er en bra serie.

Angry Birds er en bra serie.

 

Sånn er det bare.

 

Der er jeg uenig. Jeg vet ikke om du på en bisarr måte prøver å sammenligne disse spillene, men det funker heller dårlig. Både AC og COD er serier som har rikelig med dybde, men man må være villig til å lete etter den selv.

Det er egentlig ingen sammenligning, men jeg prøver å vise at det kommer an på øyet som ser. Og alle spillene jeg nevnte har også rikelig med dybde, bare man gidder å bruke tid på de. Men alle seriene vi har nevnt nå har til felles at de er enkle å sette i gang med og dessuten være brukbart god i, uten at det krever for mye. Man finner dybde for de som ønsker det, men for brorparten av brukerbasen er disse spillene enkle og tilgivende. Derfor er de også umåtelig populære.

 

Eneste spillet du nevnte med dybde er jo The Sims. Men uansett, skjønner ikke hvor denne oppfatningen kommer fra at det er lett å være god i Call of Duty. Prøv å spille mot de som er med i turneningsscenen, så finner du fort ut hva det betyr å være god i COD.

Prøv å få 3 stjerner på alle brettene i Angry Birds Space. Lover deg du kommer til å slite.

Lenke til kommentar
Er så enig med deg. Spillet har ingen vanskelighetsgrad, og det lille som er av historie er så langt fra intelligent/dyp som det kommer.
Tull og tøys. Det er vanskelig nok om man prøver å få til alt 100%. Spill som krever mer enn 5-6 forsøk per mellomlagring er ikke morsomme. Historien fungerer som ei kule den. Hva Ibsen-fanatikere o.l. mener er revnende likegyldig, da den virkelige verden er enklere enn som så.

 

100 % enig her. :)

Lenke til kommentar

Hvordan kan noen påstå at Assassins Creed ikke har en dyp historie? Det er jo bortimot den beste på markedet etter min mening. Hvor mye og hvilken del av spilla har den som sa det prøvd?

Settingen denne gangen er jo utrolig interessant, Connor kjemper til syvende og sist en kamp for indianernes frihet som er dømt til å feile. Den historien gleder jeg meg til å se.

Lenke til kommentar

Historien i Assassin's Creed er ikke så verst, faktisk en av de bedre i spillenes verden. Og dessuten er det litt av jobb å lage en spillhistorie bra, spillet skal jo være morsomt å spille også.

 

Den litt kjedelige delen av Assassin's Creed er hvordan vi ble lovet et snikespill hvor man måtte holde en lav profil og fokusere på sniking. Det syns jeg serien har gått mer og mer bort fra, og slåssingen har blitt alt for enkel, derfor er det lenger ikke noe poeng å snike. Å slakte ned 20 vakter er enklere enn å prøve og stikke av og hjemme seg.

  • Liker 1
Lenke til kommentar

Ikke uventet med tanke på en uber casual franchise som Assassin' Creed. Snikespillenes Call of Duty.

 

Assassin's Creed er en bra serie.

Call of Duty er en bra serie.

 

Sånn er det bare.

Singstar er en bra serie.

Sims er en bra serie.

Wii Sports er en bra serie.

Angry Birds er en bra serie.

 

Sånn er det bare.

 

Der er jeg uenig. Jeg vet ikke om du på en bisarr måte prøver å sammenligne disse spillene, men det funker heller dårlig. Både AC og COD er serier som har rikelig med dybde, men man må være villig til å lete etter den selv.

Det er egentlig ingen sammenligning, men jeg prøver å vise at det kommer an på øyet som ser. Og alle spillene jeg nevnte har også rikelig med dybde, bare man gidder å bruke tid på de. Men alle seriene vi har nevnt nå har til felles at de er enkle å sette i gang med og dessuten være brukbart god i, uten at det krever for mye. Man finner dybde for de som ønsker det, men for brorparten av brukerbasen er disse spillene enkle og tilgivende. Derfor er de også umåtelig populære.

 

Eneste spillet du nevnte med dybde er jo The Sims. Men uansett, skjønner ikke hvor denne oppfatningen kommer fra at det er lett å være god i Call of Duty. Prøv å spille mot de som er med i turneningsscenen, så finner du fort ut hva det betyr å være god i COD.

Prøv å få 3 stjerner på alle brettene i Angry Birds Space. Lover deg du kommer til å slite.

 

Vanskelighetsgrad og dybde er jo ikke det samme. Snake er et vanskelig spill etter du har spist så og så mye, men det finnes jo ikke noen form for dybde der.

Lenke til kommentar

Vanskelighetsgrad og dybde er jo ikke det samme. Snake er et vanskelig spill etter du har spist så og så mye, men det finnes jo ikke noen form for dybde der.

Jeg vil påstå det bør være en sammenheng mellom vanskelighetsgrad og dybde, ja. Hver for seg skaper de ikke interessante scenarioer, sammen gjør de nettopp det.

 

Helt uenig. Uansett hvordan man spiller Assassin's Creed er det ikke vanskelige spill. Likevel har spillene masse dybde for de som er interessert i en mer variert spillopplevelse. Lagmekanikken fra glimrende Brotherhood er et godt eksempel på akkurat det, eller bombelagingen fra det dårlige Revelations.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...