Gå til innhold

In touch med det feminine


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

"Præsten trur, du ska' veta," sa en gammel kollega av meg. Kjæresten min fnyser så nakkehåra min reiser seg når hun ser artikler som dette. Mesteparten av disse appene er fjas og en studie i stereotypier. Jeg skulle likt å se en artikkel om dette temaet skrevet av en kvinne. Jeg snakker da om en ekte kvinne med et brukbart kunnskapsnivå og som ikke sitter med nesa begravd i livsstilsblader. Du vet, en sånn som har hørt om feminisme og abort og at verden ikke nødvendigvis bare dreier seg om en menstruasjonssyklus og hvilken kjole hun skal ha på seg i morra. Jeg våger å påstå at det finnes flere hundre tusen av de mer oppegående damene i dette landet så det burde være en enkel sak å finne. Jeg tror den hadde blitt noe mer nyansert.

Endret av ancient_scars
  • Liker 7
Lenke til kommentar

Jeg fant opptil flere apper her som er så kjønnsnøytrale som man får det. Hvorfor føler dere et behov for å konnotere apper med kjønn, og hva er kriteriene for kjønningen?

 

Det er mer relevant å gruppere apper etter interesse. Kjønn er en like fast indikator på interessert som størrelsesforhold på pekefinger og nese.

 

Skjerpings!!

Lenke til kommentar
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...