Gå til innhold

Ukens nettutgivelser (3DS, PC, PS3, X360)


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

For å prikel itt er Fallen Enchantress oppfølgeren til War of Magic, ikke Elemental. Elemental er selve serien. Og Project Dreams har ingenting med Giana Sisters å gjøre, annet enn at de slenge på navnet for å få folk til å støtte det på Kickstarter. Hadde de kun kalt det Project Dream hadde neppe noen giddet støtte det. Ikke at det er et dårlig spill, men det har ingenting med Giana å gjøre. Synd, hadde gledet meg til en verdig oppfølger.

Lenke til kommentar
Fra et relativt slunkent utvalg nyheter på konsoll går vi over til PC, hvor ting som vanlig tar helt av.

 

Alt er som det pleier å være med andre ord. :p PC som spillplatform er død altså, jeg lover.

 

Kommer du til å anmelde noen av spillene denne uka, eller?

 

Hotline Miami, Fallen Enchantress, Incredipede og Kairo er alle i utgangspunkte interessante spill som det er vanskelig å gjøre seg opp en mening om.

 

(Dessuten savner jeg Shadowgate-nyhet. ;) )

Lenke til kommentar

Om musikkspill og foresten RPG spill også hadde utviklet "Letter Regognition" iforhold til navn så ville det vært utrolig kult. Spill vil ikke klare å "dype" deg lenger inn i historien i fremtiden om ikke NPC figurer faktisk klarer å si navnet som du har selv valgt ingame.

 

Ah, ja, ingenting kommer til å gi bedre innlevelse enn dagens standard på stemmegenerering :-)

Lenke til kommentar

Om musikkspill og foresten RPG spill også hadde utviklet "Letter Regognition" iforhold til navn så ville det vært utrolig kult. Spill vil ikke klare å "dype" deg lenger inn i historien i fremtiden om ikke NPC figurer faktisk klarer å si navnet som du har selv valgt ingame.

 

Gleder meg spesielt mye til man kan høre dødskule navn som "xXxKiller94xXx" bli uttalt av en announcer i et spill!

Lenke til kommentar
Kommer du til å anmelde noen av spillene denne uka, eller?

 

Hotline Miami, Fallen Enchantress, Incredipede og Kairo er alle i utgangspunkte interessante spill som det er vanskelig å gjøre seg opp en mening om.

Per nå, så er det eneste av ukens spill jeg har anmelderkopi av King's Bounty: Warriors of the North. Har ikke lyst til å love noe utover det, men jeg er enig i at det er kommet veldig mye spennende.

 

Lenke til kommentar
Kommer du til å anmelde noen av spillene denne uka, eller?

 

Hotline Miami, Fallen Enchantress, Incredipede og Kairo er alle i utgangspunkte interessante spill som det er vanskelig å gjøre seg opp en mening om.

Per nå, så er det eneste av ukens spill jeg har anmelderkopi av King's Bounty: Warriors of the North. Har ikke lyst til å love noe utover det, men jeg er enig i at det er kommet veldig mye spennende.

 

Æsj, KB blir vel bare mer av det samme, så det er jo ikke på langt nær like spennende, men greit å få oppmerksomheten rettet mot det da, for det er jo et bra spill.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...