Gå til innhold

HBO blir gratis den første måneden


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

"En episode av en fersk TV-serie vist på amerikansk HBO skal dessuten bli tilgjengelig med norske undertekster på HBO Nordic i løpet av 24 timer. "

 

DET er faktisk et helt fantastisk bra opplegg!

Men, som med Netflix, så vi se hvordan løsningen funker i praksis. Skal vel ikke har for mange 79,- tjenester per måned før det blir mye penger på et år heller.

  • Liker 6
Lenke til kommentar

"En episode av en fersk TV-serie vist på amerikansk HBO skal dessuten bli tilgjengelig med norske undertekster på HBO Nordic i løpet av 24 timer. "

 

Så lenge jeg kan velge en-us eller en-uk undertekster så er jeg fornøyd. Det er slitsomt med dårlige norske undertekster. Når man klarer å oversette "Advanced" på en Panasonic plasma meny til "Gå frem" (advance) så blir norske undertekster og oversettelser kun for de som ikke kan engelsk. Så gi oss denne muligheten.

Endret av Theo343
  • Liker 2
Lenke til kommentar

Må man legge inn betalingskort for å få tilgang til de første 30 "gratis-dagene"? Er det også slik at et beløp automatisk blir trukket etter 30 dager hvis man ikke husker å si opp tjenesten?

 

Jeg savner tjenester som gir deg en 14-30 dagers "trial" og deretter krever at du aktivt går over til betalingsmodellen hvis du ønsker. Jeg vet at mange bruker unnskyldningen "betalingskort er den eneste måten vi kan verifisere alder og identitet", vel det kan man ikke alltid og det er flere måter å gjøre dette på. Uansett kunne man i det minste fjernet dette med "automatisk trekk etter gratis perioden", det er ikke nødvendig for å verifisere "alder og identitet".

 

Så jeg er spent på hvordan HBO har gjort dette. Det ville overasket meg om de har vært mer forbrukervennlige her.

Endret av Theo343
Lenke til kommentar

Håper de fjerner den grusomme løsningen fra netflix hvor underteksten ikke kan skrus av. Det er frustrerende å måtte ha den gule stygge fonten konstant på, spesielt da man har engelsk som morsmål. Ser derfor kun på netflix med amerikansk VPN nå, noe som kan være upraktisk.

 

Enig, det er litt rart at de har fått til innstillingen "Av" på Apple produktene, men ikke på Silverlight...

  • Liker 1
Lenke til kommentar

"En episode av en fersk TV-serie vist på amerikansk HBO skal dessuten bli tilgjengelig med norske undertekster på HBO Nordic i løpet av 24 timer. "DET er faktisk et helt fantastisk bra opplegg!Men, som med Netflix, så vi se hvordan løsningen funker i praksis. Skal vel ikke har for mange 79,- tjenester per måned før det blir mye penger på et år heller.

 

HBO "eier" jo GoT osv, så de burde ikke ha noen problem med å få episodene på nett rett etter de har vært på lufta.

Netflix eier ikke noen serier, og er dermen nødt å vente for så å kjøpe opp serien/filmen.

Lenke til kommentar

Må man ha egen klient for å se? Eksisterer det en klient for linux?

Dette vet jeg ikke, så du får ta det med en klype salt:

HBO, på lik linje med Netflix, vil sikre seg mot ripping/kopiering. Følgelig må de bruke noe DRM-støttet avspilleropplegg, typisk flash/silverlight eller egen app. Linux er vel strengt tatt et marginalt marked, hvilket de ikke bruker mye ressurser på å levere tjenester til. Dessverre for deg, men det er altså noe jeg tror.

  • Liker 1
Lenke til kommentar

Fikk dette fra HBO i dag:

 

Takk for at du ønsker å motta HBO's nyhetsbrev og ønsker vår lansering i Norge velkommen!

 

Du kan nå glede deg over HBO video-on-demand-tjenesten og vår 24-timers TV-kanal som gir deg høykvalitets underholdning direkte via hbonordic.com. Du vil få tilgang på nye sesonger av HBO's suksesserier som Boardwalk Empire, Game of Thrones, True Blood og Veep samt eksklusive premierer på nye serier som Banshee, Magic City, Hit & Miss, Continuum og Borgia. Du vil også få tilgang til HBO-klassikere som Six Feet Under, The Sopranos, The Wire og spillefilmer både fra Hollywood og andre internasjonale og nordiske studioer.

 

Som takk for din interesse vil vi gi deg eksklusiv tilgang til HBO's tjeneste ved lansering. Mer informasjon om dette vil komme snart.

 

Følg oss på Facebook og Twitter for konkurranser, eksklusive tilbud og siste nytt fra HBO. Vi håper at du gleder deg like mye som oss!

 

Så det later til at de skal tilby film også, meget bra. :)

Lenke til kommentar

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...